Dzirkstele.lv ARHĪVS

MilkyZoo - pirmais specializētais interneta veikals suņiem Latvijā

Kārlis Muižnieks

2016. gada 1. decembris 11:40

660
MilkyZoo - pirmais specializētais interneta veikals suņiem Latvijā

Šā gada novembrī durvis saviem klientiem plaši vaļā vēris Latvijā pirmais specializētais interneta veikals suņiem - MilkyZoo. Lai arī pagaidām tikai interneta veikala izskatā, tuvākajā laika MilkyZoo mērķis ir ne tikai izmainīt mājdzīvnieku saimnieku pirkšanas paradumus ar digitālo tehnoloģiju palīdzību, bet arī izglītot un veicināt atbildīgu izturēšanos pret dzīvniekiem un vidi, kurā tie dzīvo.

Dzīvnieku, un to skaitā arī suņu, barības un aksesuāru tirgus Latvijā katru gadu aug. Tā kā suņu saimnieki  ar vien rūpīgāk seko līdzi tam, ar kādu barību viņu mājdzīvnieki tiek baroti, arī pieprasījums pēc augstākas kvalitātes barības pieaug. Tādu zīmolu kā Royal Canin, Hill’s, ProPlan, Acana, barība jau kļuvusi par standartu labas kvalitātes produkcijai.

MilkyZoo mājas lapā www.milkyzoo.lv iespējams iegādāties augstas kvalitātes barību un aksesuārus suņiem. Uzņēmuma direktors Kārlis Muižnieks stāsta vairāk: “Pašlaik meklējam labākos risinājumus, lai parādītu, ka mājdzīvnieku barības pasūtīšana internetā  ir ne tikai izdevīga, bet arī vienkārša – suņu barību no datora vai viedtelefona var pasūtīt pāris minūtēs.”

Kā lielākos plusus, pasūtot suņu barību interneta veikalā MilkyZoo, uzņēmuma direktors min to, ka izvēloties jebkāda izmēra vai apjoma preci, tā tiks piegādāta līdz mājas vai ofisa durvīm, suņu saimniekam netērējot laiku un naudu ceļam uz zooveikalu. Papildus, interneta veikalā MilkyZoo ir lielāka izvēle nekā parastajā piemājas veikalā un bieži vien cenas ir krietni zemākas.

Lai neapjuktu lielajā veikala preču klāstā, MilkyZoo klientiem tiks atlasītas tieši viņiem atbilstošās preces. Norādot sava suņa šķirni, mājas lapā parādīsies īpaši pielāgots barības, rotaļlietu vai aksesuāru piedāvājums. Ērta lietošana un individuāli pielāgoti piedāvājumi ir tikai dažas no izmaiņām, ko MilkyZoo plāno ieviest, lai uzlabotu iepirkšanās pieredzi internetā un savu klientu garastāvokli kopumā.