Dzirkstele.lv ARHĪVS

Labos Lejasciema ceļa posmu

Evita Brokāne

2014. gada 21. janvāris 00:00

1
Labos Lejasciema ceļa posmu

VAS “Latvijas Valsts ceļi” mājas lapā ir pieejama informācija par 2014.gadā plānotajiem būvdarbu iepirkumiem valsts autoceļu tīklā. Iepirkumu plānā starp valsts finansētajiem projektiem var redzēt, ka seguma virsmas apstrāde ir paredzēta arī autoceļam Sinole-Silakrogs 1,93 kilometru garumā.
VAS “Latvijas Valsts ceļi” Vidzemes reģiona Gulbenes nodaļas vadītājs Laimonis Aumeisters “Dzirkstelei” skaidro, ka labots tiks posms no Lejasciema robežas Sinoles virzienā. “Ņemot vērā piešķirto finansējumu, tiek noteikts, cik lielu posmu mēs varam salabot. Virsmas apstrāde uz šī ceļa tika veikta arī pagājušajā gadā. Vienojāmies arī ar Lejasciema pagasta pārvaldes vadītāju Māri Milnu, ka no vietas, kur pērn darbi tika pabeigti, apmēram 650 metrus liels posms tiks izlaists, jo šis posms salīdzinoši nav tik sliktā stāvoklī, un darbi notiks tālākajā posmā līdz pat Lejasciema robežai,” stāsta L.Aumeisters. “Sliktā stāvoklī segums ir arī ceļa posmam, kas iet cauri pašam Lejasciemam, taču pagasta centrā tiek plānoti kanalizācijas rekonstrukcijas darbi, tādēļ šobrīd mēs neplānojām darbus pašā Lejasciemā.” L.Aumeisters norāda, ka ir sagatavots darbu daudzumu saraksts un defektu akts un dokumenti ir iesniegti Vidzemes reģionam, kas organizēs iepirkumu. “Šajā posmā ir paredzēts likt asfalta izlīdzinošo kārtu un veikt virsmas apstrādi. Šie darbi ir jādara vasaras mēnešos – jūnijā, jūlijā,” piebilst L.Aumeisters.
Autovadītāji var priecāties, jo pamazām ir iekustējies arī Madonas šosejas, kas ir ļoti sliktā stāvoklī, rekonstrukcijas jautājums. “Latvijas Valsts ceļu” mājas lapā  2014.gada projektēšanas iepirkumu plānā var redzēt, ka šogad ir plānots izsludināt autoceļa Pļaviņas-Madona-Gulbene rekonstrukcijas tehnisko projektu apmēram 10 kilometrus garam posmam, turklāt šis posms ir tieši mūsu novada teritorijā. L.Aumeisters atklāj, ka rekonstrukcijas tehniskais projekts tiks pasūtīts posmam no Gulbenes pilsētas robežas pie Krustalīces upes Madonas virzienā apmēram 10 kilometru garumā. “Šogad, protams, paredzēta tikai projektēšana, taču šajā posmā jau būs paredzēta daudz nopietnāka rekonstrukcija,”  piebilst L.Aumeisters.
Jautāts par citiem lielākiem remontdarbiem uz mūsu novada ceļiem šajā gadā, L.Aumeisters norāda, ka diez vai kādus citus lielākus remontdarbus uz ceļiem varēšot veikt. Piešķirtais finansējums tiks izlietots ceļu ikdienas uzturēšanas darbiem. “Pašreiz piešķirtie ikdienas uzturēšanas līdzekļi ir līdzīgi kā iepriekšējā gadā, tiesa, nedaudz ir sadārdzinājušās ikdienas uzturēšanas darbu cenas,” piebilst L.Aumeisters.