Vai tā nav Vidzemes un Latvijas problēma?

“Dzirksteles”
lasītāji turpina laikrakstā aizsākto diskusiju par SIA
“Lattelecom” televīzijas pieejamību laukos. Redakcijai
piezvanīja Iveta, kura savai mammai Stradu
pagasta Lejasstrados centusies sarūpēt iespēju skatīties viņas
iemīļotos seriālus “LNT” un “TV3” kanālā. Saistoties ar
SIA “Lattelecom”, sagādāts ticis viss nepieciešamais, lai
Ivetas mamma mājās, kas atrodas 12 kilometru attālumā no Gulbenes
pilsētas, varētu kvalitatīvi izmantot televīzijas kanālu tā
saucamo ekonomisko paku. Taču radušās problēmas.
Par tām stāsta Iveta: “Vainīga antena? Arī to pirkām “Lattelecom” veikalā! Arī kabeli uzlikām jaunu un “Lattelecom” dekoderu! 8.kanālā signāla nebija. Zvanīju uz “Lattelecom”, teica, ka vajagot antenu speciālista konsultāciju. Tā kā uzņēmums tādu nenodrošina, iedeva sarakstu ar trīs meistaru tālruņa numuriem. Tie visi esot “Lattelecom” sadarbības partneri. Teica, ka par konsultāciju būs jāmaksā 7 eiro, taču meistars paprasīja 15 eiro. 10.februārī meistars atbrauca pie mammas, paskatījās, piezvanīja man. Teica – vajag citu, spēcīgāku dekoderu. Teicu – labi, gādāsim jaunu dekoderu! Kopā ar konsultāciju jaunais dekoders izmaksāja 70 eiro, kurus es viņam arī pārskaitīju. Meistars uzlika stiprāku dekoderu, sagrozījis antenu. Tagad mamma reizēm skatās savus iemīļotos kanālus, bet reizēm tajos neredz neko, jo pēkšņi uznāk stopkadrs. Tas notiek ne tikai televīzijas seriālu, arī ziņu laikā. Esam samaksājuši 70 eiro un pretī neesam saņēmuši neko saprātīgu. SIA “Lattelecom” mums paskaidroja, ka Cesvaines raidītājs ir pārgājis augstākā frekvencē, pilsēta tver, bet attālāki lauki netver. Tāpēc vajadzēja mainīt dekoderu. Un tomēr arī tagad “TV3” un “LNT” bieži vien neredz. Tāda nauda ir samaksāta un pretī saņemam stopkadrus....”
Sazinoties ar SIA
“Lattelecom” sabiedrisko attiecību projektu vadītāju Līgu
Biti, viņa “Dzirkstelei” teica, ka pārbaudīs šo informāciju.
"Dzirkstelei" L.Bite pastāstīja: “Nevar uzskatīt, ka šī ir masveida problēma, kas saistīta ar televīzijas kanālu pieejamību. SIA “Lattelecom” ir klientu atbalsta tālrunis. Katru sūdzību pārbaudām. Savādi, ka cilvēki vēršas laikraksta redakcijā, nevis pie mums, ja patiešām vēlas atrisināt savu problēmu un vēlas, lai televizorā varētu redzēt visus tos kanālus, kuri ir jāredz. Ir bijis arī tā, ka pēc raksta “Dzirkstelē” esam sazinājušies ar klientu un piedāvājuši par brīvu uz vietas ar dažādu mērierīču palīdzību noskaidrot, kur ir problēma, kāpēc televīzija nerāda, bet pretī saņemam atteikumu. Tad jau arī nevaram palīdzēt!”
Kategorijas
- Afiša
- Sporta pasākums
- Izstāde
- Koncerts
- Balle
- Teātris
- Pasākums
- Baznīcā
- Meistarklase
- Kino
- Izlaidums
- Jauniešiem
- Senioriem
- Bibliotēkā
- Bērniem
- Tirdziņš
- Laikraksta arhīvs
- Foto un video
- Palīdzēsim ķepaiņiem!
- Mēs pamanījām!
- Citas ziņas
- Atbildam lasītājiem
- Reklāmraksti
- Veselība
- Kultūra un izklaide
- Dzīvespriekam
- Konkursi
- Horoskopi
- Sports
- Cope un medības
- Vietējās ziņas
- Kriminālziņas
- VĒLĒŠANAS 2017
- SAEIMAS vēlēšanas
- Pašvaldību vēlēšanas
- Vārds deputāta kandidātam!
- Latvijas ziņas
- Noderīgi
- Interesanti
- Eiropas Savienībā
- Laika ziņas
- Skolēnu, jauniešu aktivitātes
- Statiskas lapas
- Ceļojumi
- Ēdamprieki
- Projekti
- Projekts "Riska bērni"
- Projekts "Saimnieko gudri"
- Projekts "Kam ticēt?"
- Projekts "Medijs vai mediju izstrādājums?"
- Projekts "Paver plašāk logu no senatnes"
- Projekts "Mediju kritika"
- Projekts "10 gadi Gulbenes novadā - vai veiksmes stāsts?"
- Projekts "Rūpēsimies par vidi!"
- Projekts "Mediju projekts"
- Projekts "Vide"