Dzirkstele.lv ARHĪVS

Vai derīga autobusa biļete?

Diāna Odumiņa

2014. gada 29. maijs 00:00

101
Vai derīga autobusa biļete?

Ko darīt, ja šoferis autobusa pasažierim izsniedz nekvalitatīvu biļeti? Vai pēkšņas kontroles laikā tāda biļete tiktu atzīta par derīgu? Šādus jautājumus “Dzirkstelei” uzdeva kāda pasažiere, kura 26.maijā pulksten 7.26 iekāpa maršruta autobusā “Velēna – Gulbene”.
“Kad autobusa kases aparāts izdeva šādu biļeti, šoferis pats ilgi to grozīja rokā, bet tomēr atdeva man,” stāsta pasažiere.
“Tāda biļete nav normāla. Ja tādi gadījumi gadās, mēs šoferiem liekam, lai viņi ar roku pieraksta klāt,” “Dzirkstelei” saka  SIA “Gulbenes autobuss” valdes loceklis Aloizs Priedeslaipa. Ja pasažieris redz, ka tiek izsniegta nekvalitatīva biļete un šoferis par to neliekas zinis, nevajag klusēt, uzsver A.Priedeslaipa. Pasažierim ir jāpieprasa, lai šoferis uz autobusa biļetes pašrocīgi pieraksta klāt vajadzīgo informāciju. Tā taču ir redzama vēl arī kases aparāta kontrollentē! “Katrā gadījumā mēs šo gadījumu uzņēmumā izskatīsim un noskaidrosim, kas bija par vainu,” skaidro A.Priedeslaipa. Taču jau uzreiz viņš varēja iedomāties, ka visa vaina ir papīra kvalitātē, kases aparāts to ir savilcis. “Nedomāju, ka šoferis ir blēdījies, tā ir tehniska kļūme,  bet mēs pārbaudīsim,” saka A.Priedeslaipa.
SIA “Gulbenes autobuss” reģistrēta 2003.gadā un tā pieder novada domei. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 42 672 lati. Pērn uzņēmuma apgrozījums bija 525 788 lati un peļņa pēc nodokļu nomaksas - 11 610 lati. Uzņēmumā ir 41 darbinieks.