Madonas ceļa rekonstrukcija – jau nākamgad

Jau nākamā gada vasaras otrajā pusē varētu sākties valsts reģionālā autoceļa Pļaviņas-Madona-Gulbene rekonstrukcija 9,97 kilometru garumā no Gulbenes pilsētas robežas Madonas virzienā.
VAS “Latvijas valsts
ceļi" Vidzemes reģiona Gulbenes nodaļas vadītājs Laimonis
Aumeisters informē, ka šobrīd ir uzsākti projektēšanas darbi šī
ceļa posma rekonstrukcijai. “Jūnija beigās tika noslēgts līgums
par projektēšanu. Projektēšanas laiks ir 210 dienas jeb aptuveni
septiņi mēneši.
Ņemot vērā pēc tam arī dokumentu saskaņošanai un iepirkuma procedūrai nepieciešamo laiku, būvdarbi šajā posmā, visticamāk, varētu sākties nākamā gada vasaras otrajā pusē,” saka L.Aumeisters. Kamēr projektētāji vēl nav īsti uzsākuši darbu, šobrīd tiek apkopotas vēlmes un idejas no ceļa lietotājiem, lai rastu labākos risinājumus ceļa rekonstrukcijai.
Tiekoties ar
pašvaldības vadību un speciālistiem, izskanējusi vēlme posmā
no Gulbenes robežas līdz Tanslavu kapiem ceļa labajā pusē
izbūvēt divu līdz divarpus metrus platu pārvietošanās joslu
gājējiem un velosipēdistiem.
“Šajā posmā gājēju un
velosipēdistu celiņš tiešām varētu būt noderīgs, lai šie
satiksmes dalībnieki varētu droši pārvietoties. Tālākajā posmā
gājēju kustība vairs nav tik intensīva. Konkrētu risinājumu,
kādā veidā tas tiks izprojektēts un uzbūvēts reizē ar ceļa
rekonstrukciju, mums vēl ir jāpārrunā un jāizvērtē ar
projektētāju,” saka L.Aumeisters.
No pašvaldības
izskanējis ieteikums, plānojot ceļa rekonstrukciju, pievērst
īpašu uzmanību drošības uzlabošanai krustojumā ar ceļu
Ozoli-Liezere-Tirza-Stāķi. Arī par to jau tuvākajā
laikā tiks apspriests ar projektētāju. Ņemot vērā, ka pie jaunā
granulu ceha ir paredzama liela smagā transporta kustības
intensitāte, L.Aumeisters norāda, ka šajā vietā tiks veidotas
papildu josla, lai transports var ērti nogriezties, kā arī tiks
veidota paātrinājuma josla. No pašvaldības puses tika ierosināts
izveidot jaunas, ar nojumi aprīkotas sabiedriskā autobusa
pieturvietas pie Tanslavu kapiem. L.Aumeisters piebilst, ka pie
kapiem nepieciešams izveidot arī autobusu pieturvietas
paplašinājumu.
“Pašlaik šajā posmā citi autobusi nekursē,
vienīgi pašreiz izveidotais pilsētas maršruts, kas iet līdz
kapiem, tomēr perspektīvā varbūt šeit ies arī citi autobusi,
tādēļ ir jāpadomā arī par to,” saka L.Aumeisters.
Jāpiebilst, ka šāgada septembrī tiks sludināts iepirkums arī jau nākamā šā paša ceļa posma projektēšanai. Tas arī būs apmēram 10 kilometrus garš ceļa posms, kas ies tālāk Madonas virzienā. L.Aumeisters norāda, ka šis projekts varētu būt gatavs jau nākamās vasaras sākumā, tas nozīmē, ka rekonstrukcijas darbi uz Madonas šosejas virzīsies uz priekšu pietiekami straujā tempā.
Kategorijas
- Afiša
- Sporta pasākums
- Izstāde
- Koncerts
- Balle
- Teātris
- Pasākums
- Baznīcā
- Meistarklase
- Kino
- Izlaidums
- Jauniešiem
- Senioriem
- Bibliotēkā
- Bērniem
- Tirdziņš
- Laikraksta arhīvs
- Foto un video
- Palīdzēsim ķepaiņiem!
- Mēs pamanījām!
- Citas ziņas
- Atbildam lasītājiem
- Reklāmraksti
- Veselība
- Kultūra un izklaide
- Dzīvespriekam
- Konkursi
- Horoskopi
- Sports
- Cope un medības
- Vietējās ziņas
- Kriminālziņas
- VĒLĒŠANAS 2017
- SAEIMAS vēlēšanas
- Pašvaldību vēlēšanas
- Vārds deputāta kandidātam!
- Latvijas ziņas
- Noderīgi
- Interesanti
- Eiropas Savienībā
- Laika ziņas
- Skolēnu, jauniešu aktivitātes
- Statiskas lapas
- Ceļojumi
- Ēdamprieki
- Projekti
- Projekts "Riska bērni"
- Projekts "Saimnieko gudri"
- Projekts "Kam ticēt?"
- Projekts "Medijs vai mediju izstrādājums?"
- Projekts "Paver plašāk logu no senatnes"
- Projekts "Mediju kritika"
- Projekts "10 gadi Gulbenes novadā - vai veiksmes stāsts?"
- Projekts "Rūpēsimies par vidi!"
- Projekts "Mediju projekts"
- Projekts "Vide"