Pieprasīs skaidrojumu no uzņēmēja

Autoceļa Ērgļi - Jaunpiebalga - Saliņkrogs, kas ved caur Ranku, rekonstrukcijas darbi ir apstājušies
Autoceļa Ērgļi - Jaunpiebalga - Saliņkrogs, kas ved caur Ranku, rekonstrukcijas darbi tika uzsākti jau 2009.gada septembra vidū. Šajā projektā bija paredzēts posmu, kas ved no Jaunpiebalgas puses līdz Rankai, kā arī posmu no Rankas līdz Smiltenes - Gulbenes šosejai rekonstruēt no grants seguma uz melno segumu, taču darbi līdz pat šim brīdim vēl nav pabeigti.
Iedzīvotāji ir neizpratnē, kāpēc darbi neturpinās. Viņi jau ir sākuši bažīties, vai vispār jebkad šis ceļš tiks sataisīts līdz galam vai arī viņiem visu laiku braukšanai būs jāizmanto apvedceļi. Jāpiebilst, ka darbi jau vienreiz pagājušā gada vasaras beigās bija apstājušies. Darbi nav atsākti
"Dzirkstele" sazinājās ar VAS "Latvijas Valsts ceļi" Vidzemes reģiona Gulbenes nodaļas vadītāju Laimoni Aumeisteru, lai noskaidrotu, kāpēc šī ceļa remonts ir tā ieildzis. L.Aumeisters apstiprināja, ka uzņēmējs šobrīd darbus vēl nav atsācis. "Pašreiz gatavoju uzņēmējam vēstuli, lai saņemtu rakstisku skaidrojumu. Tehnoloģisko pārtraukumu viņi paņēma nepiemērotu klimatisko apstākļu dēļ, bet šie nepiemērotie klimatiskie apstākļi jau ir beigušies. Pārtraukums tika pasludināts decembra sākumā uz ziemas sezonu," stāsta L.Aumeisters. "Jāgaida skaidrojums no uzņēmēja, tad arī varēšu paskaidrot, kāds ir iemesls tam, ka darbi nav atsākti." Rekonstrukcijas darbus uz šī ceļa veic pilnsabiedrība "RUA".
Izlietoti 44 procenti paredzēto līdzekļu
L.Aumeisters norāda, ka pašreiz darbi ir veikti 44 procentu apmērā no līguma summas, tas ir, par 764 966 latiem. Divu kilometru garumā uz šī ceļa gan jau ir uzklāta asfaltbetona kārta, taču, kā norāda L.Aumeisters, tā ir tikai apakškārta un tai vēl ir jāuzklāj virskārta, kā arī jāpieber nomales.
"Pilnībā gatavs šobrīd vēl nav neviens šī rekonstruējamā ceļa posms. Virskārtu, protams, var uzklāt ļoti ātri, taču ir vēl vietas, kur ir jāpabeidz būvēt zemes klātne un jāizbūvē šķembu pamats, kā arī jāveic apdares darbi - darbu tur vēl ir pietiekami daudz," atzīst L.Aumeisters.
Jau rakstījām, ka darbu laikā līdz šim līkumotais ceļš tika arī taisnots. Tas tika darīts, lai uzlabotu braukšanas apstākļus un, ievērojot satiksmes drošības prasības, nodrošinātu atbilstošai ceļu kategorijai pieejamo braukšanas ātrumu.
Kopumā šī projekta laikā abos posmos - posmā no Jaunpiebalgas puses līdz Rankai un no Rankas līdz Smiltenes - Gulbenes šosejai - no grants seguma uz melno segumu ir plānots rekonstruēt apmēram 8 kilometrus ceļa. Šis objekts tiek finansēts arī no Eiropas Reģionālā attīstības fonda līdzekļiem. Tā kopējās izmaksas bija plānotas apmēram 1,6 miljoni latu.
Kategorijas
- Afiša
- Sporta pasākums
- Izstāde
- Koncerts
- Balle
- Teātris
- Pasākums
- Baznīcā
- Meistarklase
- Kino
- Izlaidums
- Jauniešiem
- Senioriem
- Bibliotēkā
- Bērniem
- Tirdziņš
- Laikraksta arhīvs
- Foto un video
- Palīdzēsim ķepaiņiem!
- Mēs pamanījām!
- Citas ziņas
- Atbildam lasītājiem
- Reklāmraksti
- Veselība
- Kultūra un izklaide
- Dzīvespriekam
- Konkursi
- Horoskopi
- Sports
- Cope un medības
- Vietējās ziņas
- Kriminālziņas
- VĒLĒŠANAS 2017
- SAEIMAS vēlēšanas
- Pašvaldību vēlēšanas
- Vārds deputāta kandidātam!
- Latvijas ziņas
- Noderīgi
- Interesanti
- Eiropas Savienībā
- Laika ziņas
- Skolēnu, jauniešu aktivitātes
- Statiskas lapas
- Ceļojumi
- Ēdamprieki
- Projekti
- Projekts "Riska bērni"
- Projekts "Saimnieko gudri"
- Projekts "Kam ticēt?"
- Projekts "Medijs vai mediju izstrādājums?"
- Projekts "Paver plašāk logu no senatnes"
- Projekts "Mediju kritika"
- Projekts "10 gadi Gulbenes novadā - vai veiksmes stāsts?"
- Projekts "Rūpēsimies par vidi!"
- Projekts "Mediju projekts"
- Projekts "Vide"