Compensa klientu lojalitātes programma
Droši varu teikt, ka arī es esmu
viens no tiem cilvēkiem, kam vismaz trešdaļu no maka satura aizņemt dažādas
veikalu kartes, atlaižu kartes un vēl sazin kādas kartes, kas nu jau vairākus
gadus krājas manā makā. Visdažādākās klientu lojalitātes programmas vairs sen
nav retums pārdevēja-pircēja attiecību veidošanā. Gandrīz katrs otrais uzņēmums
piedāvā veidot šādas īpašas attiecības ar karšu starpniecību, piedāvājot
lielākas atlaides no pirkuma, ja esi kartes īpašnieks, īpašas iepirkšanās
dienas un vēl citus piedāvājumus, kas padara iepirkšanos izdevīgāku un nedaudz
patīkamāku. Pēc statistikas, vidēji vienam iedzīvotājam makā ir vismaz sešas
dažādas lojalitātes kartes preču un pakalpojumu iegādei. Es taču esmu šī
veikala kartes īpašnieks, tātad, man tur pieejamas īpašas privilēģijas, domā
patērētājs un krāj maciņā kartes.
Visbiežāk sastopamie lojalitātes
karšu veidi ir pārtikas precēm, būvmateriāliem, aptiekām, degvielas uzpildes
stacijām utt. Cik tad lojāli mēs esam uzņēmumiem, kuru kartes krājas mūsu makos
un kāds no tā labums, galvenokārt, mums un tālāk, uzņēmumam? Vai tas nozīmē, ka
krājam vien kartes maciņā, aiz pieklājības un gan jau kādreiz noderēs attieksmes, pat neapzinoties un īsti
neizmantojot sava, kā lojalitātes klienta, priekšrocības un iespējas? Savulaik,kad lojalitātes programmas kļuva
populāras, aizsākās diskusija, ka tas ir viens no veidiem, kā iegūt klienta
personīgo informāciju un izmantot to uzņēmuma interesēs – pievilinot klientu,
ar speciāli piemeklētiem piedāvājumiem, akcijām, kas, sekojot viņa pirkumu
reģistram pēc lojalitātes kartes, varētu būt vilinošākais. Ja reiz esi
piedāvājis uzņēmumam savus datus, sniedzis informāciju par sevi un saviem
iepirkšanās paradumiem – būtu muļķīgi neizmantot iespējas, kas tiek piedāvātas
Tev.
Ar apdrošināšanas kompānijām ir nedaudz
vienkāršāk – iegādājoties kādu konkrētu apdrošināšanas polisi,
neatkarīgi no tā, vai mājai vai auto – savus personas datus sniedzam jebkurā
gadījumā. Ja OCTA pirkta pie viena apdrošinātāja, KASKO pie cita, par ceļojuma
apdrošināšanu pat vairs īsti neatceros… tad lojalitātes programmas ir vai nu
pie visiem, ja pastāv šāda iespēja, vai neviena, un papildus ieguvuma man kā
klientam nav. Bet ja nu izvēlēta viena
konkrēta apdrošināšanas kompānija, pie kuras iegādāties visas sev nepieciešamās
apdrošināšanas polises, tad būtu tikai pareizi iepazīties ar lojalitātes
programmu, noskaidrot, kā pie tās tikt un ko no tās iegūt.
Pirmkārt, lielākā daļa apdrošinātāju (tomēr
nav lielveikals), lielākoties piedāvā lojalitātes programmas pastāvīgajiem
klientiem, kam apdrošināšanas kompānija iepatikusies. Izmantoji iespēju
iegādāties mājokļa apdrošināšanas polisi vienreiz, otrreiz iegādājies OCTA vai
KASKO un tad arī rodas iespēja kļūt par lojālu un pastāvīgu klientu, izmantojot
piedāvātās programmas priekšrocības. Šajā gadījumā iepazīstināšu ar Compensa
klientu lojalitātes programmu un tās piedāvātajām iespējām. Lojalitātes
programma pie šī apdrošinātāja ir spēkā visai ģimenei, noslēdzot Compensa Mājas
vai Compensa KASKO
apdrošināšanas polises. Ja reiz esi izlēmis par šādu soli – drošāku un
mierīgāku ikdienu, kad kāds cits arī rūpējas par tavu labklājību, izmanto
piedāvātās iespējas, un noteikti iepazīsties ar programmas priekšrocībām.
Viena
no lietām, ko nodrošina
Compensa klientu lojalitātes programma - ja jums jau ir Compensa KASKO un
iegādājaties mājokļa apdrošināšanas polisi, tajā iekļauta bezmaksas diennakts tehniskā palīdzība. Vēl saņemat
noderīgu papildinājumu – mājokļa vai
transportlīdzekļa atslēgas atjaunošana 300 eiro vērtībā tās zādzības
gadījumā. Kā arī papildus nodrošinājumu 1000 eiro vērtībā mājoklim vai mantai
radītiem bojājumiem elektroapgādes traucējumu rezultātā, kas arī ir bieža
parādība mūsu platuma grādos, līdz ar to, noderīgs piedāvājums. Der iepazīties
ar Compensa noteikumiem, jo lojalitātes priekšrocības stājas spēkā tikai
izpildot noteiktus klienta pienākumus (kā priekšrocības, tā arī pienākumi –
jebkurās savstarpēji izdevīgās attiecībās).
Rakstu sagatavoja: Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group Latvijas filiāle
Kategorijas
- Afiša
- Sporta pasākums
- Izstāde
- Koncerts
- Balle
- Teātris
- Pasākums
- Baznīcā
- Meistarklase
- Kino
- Izlaidums
- Jauniešiem
- Senioriem
- Bibliotēkā
- Bērniem
- Tirdziņš
- Laikraksta arhīvs
- Foto un video
- Palīdzēsim ķepaiņiem!
- Mēs pamanījām!
- Citas ziņas
- Atbildam lasītājiem
- Reklāmraksti
- Veselība
- Kultūra un izklaide
- Dzīvespriekam
- Konkursi
- Horoskopi
- Sports
- Cope un medības
- Vietējās ziņas
- Kriminālziņas
- VĒLĒŠANAS 2017
- SAEIMAS vēlēšanas
- Pašvaldību vēlēšanas
- Vārds deputāta kandidātam!
- Latvijas ziņas
- Noderīgi
- Interesanti
- Eiropas Savienībā
- Laika ziņas
- Skolēnu, jauniešu aktivitātes
- Statiskas lapas
- Ceļojumi
- Ēdamprieki
- Projekti
- Projekts "Riska bērni"
- Projekts "Saimnieko gudri"
- Projekts "Kam ticēt?"
- Projekts "Medijs vai mediju izstrādājums?"
- Projekts "Paver plašāk logu no senatnes"
- Projekts "Mediju kritika"
- Projekts "10 gadi Gulbenes novadā - vai veiksmes stāsts?"
- Projekts "Rūpēsimies par vidi!"
- Projekts "Mediju projekts"
- Projekts "Vide"