600 Latvijas piensaimnieki atklāj jaunu siera zīmolu PATS
Ceturtdien, 25. aprīlī, atklāts 600 Latvijas piensaimnieku izlolots un radīts zīmols - jauna produktu līnija PATS, kas ir uzņēmuma Latvijas Piens pirmais nozīmīgais solis siera tirgus segmenta paplašināšanā. Siera līnija radīta plašam patērētāju lokam, kas ikdienā regulāri patērē sieru kā pamata vai papildu sastāvdaļu ēdieniem. Latvijas Piena jaunais zīmols PATS ietver divus siera veidus: Krievijas un Holandes sieru.
„PATS ir mūsu piensaimnieku - drosmīgu un uzņēmīgu cilvēku - radīts produkts pašmāju siera cienītājiem. Tas ir zīmols, kas spilgti iemieso zemnieku apvienošanās ideju. Latvijas patērētāju vidū Holandes un Krievijas sieri ir vispieprasītākie un populārākie sieru veidi, tāpēc vēlamies cilvēkiem dot iespēju uzturā lietot pašmāju šīs markas produktus, kas izgatavoti no Latvijas piensaimnieku sarūpētām izejvielām," par jauno produktu līniju stāsta Raimonds Freimanis, SIA Latvijas Piens valdes priekšsēdētājs.
„Siera līnija PATS jau tuvākajā laikā varētu kļūt par Latvijas Piena vizītkarti gan pilsētās, gan laukos. Produkts ražots pēc augstākajiem standartiem no kvalitatīva, dabīga Latvijas lekno pļavu govju piena. Patlaban siera ražotne kopumā spēj pārstrādāt 4000 tonnu piena mēnesī. Ar laiku jaudu palielināsim," uzsver R. Freimanis.
Zīmola PATS sieri Krievijas un Holandes jau patlaban pieejami mazo veikalu ķēdēs, savukārt aprīļa beigās/ maija sākumā tie būs nopērkami lielveikalos Rimi, Iki un citur. Lai gan Latvijas Piens ražotne orientējas uz eksportu, PATS sieri būs pieejami tikai Latvijā, tādējādi popularizējot pašmāju produktus un aicinot patērētājus atbalstīt vietējos piensaimniekus.
Līdztekus plaša patēriņa pamatlīnijai PATS, ražotnē top arī tādi Latvijā iecienīti un pasaulē atzīti 60 dienas nogatavinātie siera veidi kā Trikantālers un Trikantālers ar amoliņu vai papriku, vidēji liesie sieri Krievijas un Holandes, kā arī 90 dienas nogatavinātais Krievijas Premium. Tāpat Latvijas Piens ražo jau starptautisku atzinību ieguvušās svaigā siera Sniega bumbas, kas jau tagad tiek eksportētas uz Vāciju, Slovākiju un Igauniju. Siera rūpnīcā kopumā investēti 10,5 miljoni latu. Patlaban 90% siera tiek tirgoti Latvijā, savukārt vidēja termiņa attīstības mērķos proporciju plānots būtiski mainīt, eksportējot ap 50% no saražotā kopapjoma.
Par SIA Latvijas Piens
Latvijas Piens ir Latvijas zemnieku kooperatīviem pilnībā piederošs uzņēmums, kurā apvienojušies vairāk nekā 600 Latvijas piensaimnieki. Siera ražotne darbojas kopš 2012. gada decembra. Latvijas Piens mērķis ir efektīvi pārstrādāt Latvijā ražotu pienu augstas kvalitātes produktos, stabilizēt situāciju piena nozarē valstī, kā arī nodrošināt garantētu iepirkumu un iespējami labāko cenu kooperatīvu biedru saražotajam pienam. Kopuzņēmums vēlas veicināt labklājību laukos, audzēt lepnumu par pašu paveikto un radīt pienesumu valsts ekonomikai. Mērķus Latvijas Piens realizē, ieguldot darbu un zināšanas izcilu produktu izveidē un ražošanā.
Kategorijas
- Afiša
- Sporta pasākums
- Izstāde
- Koncerts
- Balle
- Teātris
- Pasākums
- Baznīcā
- Meistarklase
- Kino
- Izlaidums
- Jauniešiem
- Senioriem
- Bibliotēkā
- Bērniem
- Tirdziņš
- Laikraksta arhīvs
- Foto un video
- Palīdzēsim ķepaiņiem!
- Mēs pamanījām!
- Citas ziņas
- Atbildam lasītājiem
- Reklāmraksti
- Veselība
- Kultūra un izklaide
- Dzīvespriekam
- Konkursi
- Horoskopi
- Sports
- Cope un medības
- Vietējās ziņas
- Kriminālziņas
- VĒLĒŠANAS 2017
- SAEIMAS vēlēšanas
- Pašvaldību vēlēšanas
- Vārds deputāta kandidātam!
- Latvijas ziņas
- Noderīgi
- Interesanti
- Eiropas Savienībā
- Laika ziņas
- Skolēnu, jauniešu aktivitātes
- Statiskas lapas
- Ceļojumi
- Ēdamprieki
- Projekti
- Projekts "Riska bērni"
- Projekts "Saimnieko gudri"
- Projekts "Kam ticēt?"
- Projekts "Medijs vai mediju izstrādājums?"
- Projekts "Paver plašāk logu no senatnes"
- Projekts "Mediju kritika"
- Projekts "10 gadi Gulbenes novadā - vai veiksmes stāsts?"
- Projekts "Rūpēsimies par vidi!"
- Projekts "Mediju projekts"
- Projekts "Vide"