Dzirkstele.lv ARHĪVS

"Euroaptieka" iekļūst uzslavētāko uzņēmumu vidū

2011. gada 14. aprīlis 11:07

260
"Euroaptieka" iekļūst uzslavētāko uzņēmumu vidū

2011. g. marts tika pasludināts par Laba servisa mēnesi. Projekta „Labs serviss" ietvaros sabiedrība tika aicināta atzīmēt labu apkalpošanu, darbinieku laipnību uzslavējot jebkuru uzņēmumu, apkalpošanas vietu vai darbinieku. 124 uzņēmumu konkurencē, kopsummā aptverot vairāk kā 1200 apkalpošanas vietas, SIA Euroaptieka ir kļuvusi par uzslavētāko uzņēmumu kategorijā: Vidējie tirdzniecības tīkli līdz 50 apkalpošanas vietām.

„Labs serviss" nav tikai projekts, tas ir arī mūsu uzņēmuma atskaites un izvērtēšanas punkts: ko var darīt labāk, citādāk, kur virzīties un kā attīstīties. Vienlaikus tas ir arī lielisks atgriezeniskās saites nodrošinātājs, iespēja uzzināt kā jūtas mūsu pircēji, ko viņi vēlas. Nenoliedzami tā ir arī iespēja pašiem saņemt jaukus vārdus, sirsnību un pozitīvu attieksmi, kas kalpos kā dzinējspēks jaunu mērķu sasniegšanā", rezultātus komentē Euroaptieka valdes locekle Inga Zemdega Grāpe.  

Viens no galvenajiem virzieniem, pie kā Euroaptieka strādā jau otro gadu, ir apkalpošanas kvalitāte. Īpaša uzmanība tiek veltīta farmaceitu apmācībām par apkalpošanas standartiem, kā arī farmācijas jomu specifiski saistītiem jautājumiem, sniedzot iespēju 200 farmaceitiem un farmaceitu asistentiem reizi mēnesī apmeklēt vismaz vienu apmācības semināru.

 

2010. gadā Euroaptieka ieguldīja vairāk kā 10 000 latu farmaceitu apmācībās, nodrošinot, ka gada laikā katrs Euroaptiekas farmaceits un farmaceita asistents ir vismaz reizi mēnesī apmeklējis apmācības par klientu apkalpošanu. Šogad investīcijas apmācības pārsniegs jau 15 000 latu. Būs gan apmācības, gan individuālas konsultācijas un citi, uz pakalpojuma uzlabošanu virzīti pasākumi.

 

„Nešaubīgi esam priecīgi par tik augstu novērtējumu. Tomēr zināmā mērā sasniegtais rezultāts ir likumsakarīgs. Euroaptieka iegulda ļoti daudz laika un līdzekļus farmaceitiskās aprūpes kvalitātes pilnveidošanā. Piedomājot pat pie it kā sīkumiem - kā mēs sasveicināmies, atsveicināmies, vai mēs smaidām un ko mēs runājam. Jo tikai mūsdienīga farmaceitiskā aprūpe, kura prioritāri sevī ietver individuālu pieeju katram pacientam, var sniegt ilgtermiņa rezultātus" ir pārliecināta Inga Zemdega - Grāpe.