Dzirkstele.lv ARHĪVS

Sūdzas par televīziju

Inita Savicka

2011. gada 15. janvāris 14:38

1950
Sūdzas par televīziju

Šonedēļ "Dzirksteles" redakcijā atskanēja izmisuma pilns zvans. Kāda sieviete no Jaungulbenes pagasta lūdza noskaidrot, kāpēc "Lattelecom" televīzijai daudzus kanālus vienā dienā no rīta rāda, bet jau pēcpusdienā nerāda.

"Vairākas reizes esmu zvanījusi uz "Lattelecom" tālruni 177. Teicu viņiem, ka man ir istabas antena, man atbildēja, ka vajag iegādāties āra antenu. Iegādājos āra antenu, bet atkal nekā. Ir dienas, kad rāda, bet citas atkal nerāda. Zvanīju vēlreiz un saņēmu atbildi, ka esmu tuvu Cesvaines tornim un televīzijai vajag rādīt arī ar istabas antenu. Sakiet, cik ilgi var muļķot cilvēkus! Ja es maksāju, tad gribu pretī saņemt arī kvalitatīvu pakalpojumu," saka jaungulbeniete.


Arī "www.dzirkstele.lv" forumā lasītāji raksta par līdzīgām problēmām. Kāds lasītājs izsaka savas aizdomas, ka varbūt problēma ir pārklājumā. Savukārt cits foruma lietotājs raksta: "Ieslēdzot TV, nekad nezinām, vai redzēsim to, ko esam ieplānojuši, vai bolīsim acis uz uzrakstu ''vājš signāls''."


"Lattelecom" Virszemes Televīzijas pakalpojuma vadītājs Arvils Kupris "Dzirkstelei" skaidro, ka signāla pārklājumā izmaiņas nav notikušas un ciparu TV signāls nosedz 99,6 procentu valsts teritorijas.


"Ja klientam vienā brīdī signāls ir bijis, bet pēc kāda laika radušies traucējumi, visticamāk, pie vainas ir antena. Gadās, ka tā nav kārtīgi nofiksēta un stiprā vējā var sagriezties citā virzienā. Līdz ar to antena nesaņem signālu un attēls līdz televizoram nenokļūst," skaidro A.Kupris.


Viņš atgādinām, ka antena ir jāvērš pret tuvāko retranslācijas torni (kas jaungulbenietes gadījumā ir Cesvaines tornis) un kārtīgi jānofiksē. Ar konkrēto klienti "Lattelecom" jau ir sazinājies un norīkojis viņai palīgā klientu līniju darbinieku. Vakar "Dzirkstele" sazinājās ar jaungulbenieti, un viņa apliecināja, ka viss ir kārtībā un televizors rāda.


A.Kupris aicina problēmu gadījumā klientus nepalikt ar savu bēdu divatā un zvanīt uz "Lattelecom" klientu apkalpošanas dienestu pa tālruni 177.