Autobusos novadā biļešu cenas paliek nemainīgas

Deputāti nepiekrīt pārdot pašvaldības uzņēmumu "Gulbenes autobuss"
"Dzirkstele" informē, ka pagājušā gada beigās novada dome saņēma negaidītu priekšlikumu pārdot SIA "Gulbenes autobuss", kas novada robežās nodrošina pasažieru pārvadājumus. Taču Gulbenes novada deputāti 29.decembra domes sēdē pieņēma lēmumu noraidīt šo Alūksnes SIA "TU Vidlatauto" piedāvājumu.
Ko nepārdod, nevar nopirkt
Iepriekš, šo jautājumu apspriežot tautsaimniecības un finanšu komitejas sēdē, kopējo viedokli spilgti pauda deputāte Ilze Mezīte: "Var nopirkt tikai to, ko grib pārdot. Mēs nepārdodam savu uzņēmumu."
Savukārt SIA "TU Vidlatauto" valdes priekšsēdētājs Edvīns Strickis Gulbenes novada deputātiem lika pie sirds, ka, apvienojoties diviem uzņēmumiem, būtu vieglāk izdzīvot konkurences apstākļos. Viņš arī norādīja uz situāciju valstī, kad lielie pasažieru pārvadātāji praktiski izspiež no tirgus mazos uzņēmumus.
"Lursoft" datu bāze liecina, ka SIA "TU Vidlatauto" pamatkapitāls ir 18 300 lati. Uzņēmums kopš pagājušā gada 15.oktobra simtprocentīgi pieder Ādažos reģistrētajai SIA "FPK". Taču vēsturiski līdz tam firma trīs gadus piederēja 20 alūksniešiem. SIA "TU Vidlatauto" tāpat kā SIA "Gulbenes autobuss" nodarbojas ar pasažieru pārvadājumiem vietējos maršrutos.
SIA "Gulbenes autobuss" valdes priekšsēdētājs Aloizs Priedeslaipa "Dzirkstelei" saka, ka viņa attieksme pret SIA "TU Vidlatauto" priekšlikumu ir negatīva, vēl jo vairāk tāpēc, ka uzņēmums esot "pārdevies". Spriežot pēc SIA "TU Vidlatauto" pamatkapitāla, "Gulbenes autobuss" finanšu ziņā ir divtik spēcīgāks uzņēmums.
"Gulbenes autobuss" - 16 maršrutos
Pasažieri pamanījuši atšķirību, ka, braucot novada teritorijā vietējos autobusos, šogad nav tādu pārsteigumu kā starppilsētu reisos, kur krasi palielinājusies cena bagāžas pārvadājumiem un dārgākas kļuvušas arī braukšanas biļetes pasažieriem
A.Priedeslaipa norāda, ka viņa pārstāvētajā uzņēmumā netiek plānots palielināt biļešu cenas pasažieriem. "Ņemam vērā, ka iedzīvotāju ienākumi nav tādi, lai palielinātu cenas," viņš saka.
Bagāžai cenas arī ir nemainīgas. Turklāt "Gulbenes autobusa" reisos bagāžas pārvadājumu tikpat kā neesot. Uzņēmums organizē pasažieru pārvadājumus 16 maršrutos. Tie visi ir novada teritorijā. Nesen autobusu parks papildinājies ar jaunu transportlīdzekli - kompakto busu "Mercedes Sprinters" ar 19 sēdvietām. Turklāt šis transportlīdzeklis, kas maksāja 43 000 latu, ekonomiski tērē degvielu.
"Jaunais autobuss ir noslogots katru dienu, tas brauc maršrutos, kur ir neliels pasažieru skaits," stāsta A.Priedeslaipa.
Kategorijas
- Afiša
- Sporta pasākums
- Izstāde
- Koncerts
- Balle
- Teātris
- Pasākums
- Baznīcā
- Meistarklase
- Kino
- Izlaidums
- Jauniešiem
- Senioriem
- Bibliotēkā
- Bērniem
- Tirdziņš
- Laikraksta arhīvs
- Foto un video
- Palīdzēsim ķepaiņiem!
- Mēs pamanījām!
- Citas ziņas
- Atbildam lasītājiem
- Reklāmraksti
- Veselība
- Kultūra un izklaide
- Dzīvespriekam
- Konkursi
- Horoskopi
- Sports
- Cope un medības
- Vietējās ziņas
- Kriminālziņas
- VĒLĒŠANAS 2017
- SAEIMAS vēlēšanas
- Pašvaldību vēlēšanas
- Vārds deputāta kandidātam!
- Latvijas ziņas
- Noderīgi
- Interesanti
- Eiropas Savienībā
- Laika ziņas
- Skolēnu, jauniešu aktivitātes
- Statiskas lapas
- Ceļojumi
- Ēdamprieki
- Projekti
- Projekts "Riska bērni"
- Projekts "Saimnieko gudri"
- Projekts "Kam ticēt?"
- Projekts "Medijs vai mediju izstrādājums?"
- Projekts "Paver plašāk logu no senatnes"
- Projekts "Mediju kritika"
- Projekts "10 gadi Gulbenes novadā - vai veiksmes stāsts?"
- Projekts "Rūpēsimies par vidi!"
- Projekts "Mediju projekts"
- Projekts "Vide"