Gulbenes jauniešus aicina dalīties ar tehnoloģiju idejām, lai pilnveidotu tūrisma industriju

Jauniešus aicina piedalīties tūrisma tehnoloģisko risinājumu konkursā “Latvia Tours Traveltech 2018”, kura mērķis ir sekmēt jauno prātu iesaisti tūrisma attīstībā, stimulēt jaunu nozares tehnoloģisko risinājumu izveidi un to praktisko pielietošanu industrijas ikdienā. Par to informē konkursa koordinatore Alīna Kozlovska.
Konkursā aicināts piedalīties jebkurš Latvijas valstspiederīgais, kas pašlaik studē vai jau ieguvis augstāko izglītību. Piedalīties iespējams individuāli vai komandā līdz piecām personām. Dalībnieki aicināti iesniegt idejas par tehnoloģiskajiem risinājumiem, kas palīdzētu uzlabot un pilnveidot tūristu ceļošanas pieredzi.
"Konkursā jāiesniedz kodolīgs radošās idejas apraksts, sekojot nolikumā pievienotās formas struktūrai. Konkursa dalībniekiem jāsagatavo īss izvēlētās tēmas vai problēmas, kuru piedāvātais tehnoloģiskais risinājums risina vai atvieglo, apraksts, piedāvātā tehnoloģiskā risinājuma apraksts, izpētot, vai līdzīgi risinājumi jau pastāv tirgū. Nepieciešams raksturot arī piedāvātā produkta mērķauditoriju un iezīmēt tā komercializēšanas idejas. Pēc vajadzības var pievienot arī inovācijas maketu vai vizualizāciju. Izstrādājot ideju, dalībniekam jāizvēlas kāds no “Latvia Tours Traveltech” konkursa organizatoru piedāvātajiem tematiem, piemēram, risinājumi informācijas sniegšanai / saņemšanai starp tūrisma aģentūru un klientu, risinājumi aviobiļešu cenu apskatei un rezervāciju veikšanai, risinājumi virtuālās ceļošanas pieredzei, risinājumi personalizētai maršrutu izstrādei u.c. Konkursanti drīkst izmantot un iesniegt arī savus studiju procesā tapušos vai topošos projektus. Sacensības norisināsies divās kārtās: kompetenta un neatkarīga žūrija starp saņemtajiem darbiem izraudzīsies piecus labākos, kas tiks virzīti otrajai kārtai. Otrajā atlases kārtā jeb konkursa finālā konkursantiem savas idejas būs jāprezentē žūrijai klātienē," skaidro A.Kozlovska.
Pērn par “Latvia Tours Traveltech” konkursa laureātu kļuva Gustavs Mārtiņš Upmanis, kurš nāca klajā ar ideju par pasākumu platformu “Kurp.es” (kurpes.lv), kas atkarībā no katra lietotāja interesēm atlasa viņam aktuālus pasākumus. Pašlaik “Latvia Tours” kļuvis par investoru, sekmējot šī produkta tālāku attīstību.
Interesenti konkursam var pieteikties līdz šā gada 23. martam, aizpildot pieteikuma anketu, kas pieejama šeit. Darbs jāiesniedz līdz 4. aprīlim. Konkursa pirmās vietas ieguvējs saņems dāvanu karti EUR 1000 apmērā no “Latvia Tours”, savukārt otrās un trešās vietas ieguvēji saņems dāvanu kartes attiecīgi 700 un 300 eiro vērtībā. Ceturtās un piektās vietas ieguvēji iegūs pārsteiguma balvas.
Ar konkursa nolikumu ikviens var iepazīties šeit.
Kategorijas
- Afiša
- Sporta pasākums
- Izstāde
- Koncerts
- Balle
- Teātris
- Pasākums
- Baznīcā
- Meistarklase
- Kino
- Izlaidums
- Jauniešiem
- Senioriem
- Bibliotēkā
- Bērniem
- Tirdziņš
- Laikraksta arhīvs
- Foto un video
- Palīdzēsim ķepaiņiem!
- Mēs pamanījām!
- Citas ziņas
- Atbildam lasītājiem
- Reklāmraksti
- Veselība
- Kultūra un izklaide
- Dzīvespriekam
- Konkursi
- Horoskopi
- Sports
- Cope un medības
- Vietējās ziņas
- Kriminālziņas
- VĒLĒŠANAS 2017
- SAEIMAS vēlēšanas
- Pašvaldību vēlēšanas
- Vārds deputāta kandidātam!
- Latvijas ziņas
- Noderīgi
- Interesanti
- Eiropas Savienībā
- Laika ziņas
- Skolēnu, jauniešu aktivitātes
- Statiskas lapas
- Ceļojumi
- Ēdamprieki
- Projekti
- Projekts "Riska bērni"
- Projekts "Saimnieko gudri"
- Projekts "Kam ticēt?"
- Projekts "Medijs vai mediju izstrādājums?"
- Projekts "Paver plašāk logu no senatnes"
- Projekts "Mediju kritika"
- Projekts "10 gadi Gulbenes novadā - vai veiksmes stāsts?"
- Projekts "Rūpēsimies par vidi!"
- Projekts "Mediju projekts"
- Projekts "Vide"