Dzirkstele.lv ARHĪVS

Atkal jautā par soliņu Brīvības ielā

Diāna Odumiņa

2018. gada 11. jūlijs 10:30

543
Atkal jautā par soliņu Brīvības ielā

Gulbeniete Ludmila Vonda ar “Dzirksteles” starpniecību vēlas noskaidrot, kad un vai atgriezīsies soliņš kādreizējā pieturvietā pilsētā iepretim daudzdzīvokļu namam Brīvības ielā 97. “Mums, iedzīvotājiem, šis soliņš ir ļoti vajadzīgs!” viņa saka.

Jau 2016.gadā šī pati iedzīvotāja ziņoja laikrakstam, ka no pieturvietas pazudusi gan nojume, gan soliņš. Toreiz tika skaidrots, ka pieturvieta tur vairs nav aktuāla. Tāpēc arī soliņa nav. Tomēr L.Vonda atkārtoti “Dzirksteli” sauca talkā un lūdza šo problēmu aktualizēt arī 2017.gada pavasarī. Toreiz no pašvaldības puses izskanēja, ka pēc Brīvības ielas rekonstrukcijas darbiem šis jautājums par soliņu tiks risināts. Tagad šī iedzīvotāja atkal ar laikraksta palīdzību atgādina – soliņš savā agrākajā vietā joprojām nav atgriezies.

Gulbenes pilsētas pārvaldes komunālinženieris Jānis Krastiņš “Dzirkstelei” skaidro – kamēr turpinās Brīvības ielas rekonstrukcija, soliņu tur izvietot nevar. Noritot taču darbi! Ja iedzīvotājiem šī problēma patiešām ir tik ļoti aktuāla, J.Krastiņš aicina pašiem tur novietot pagaidu soliņu, kuru vēlāk varēs paši arī noņemt.

Piebilstams, ka pilsētas pārvalde ņem vērā iedzīvotāju domas un jau līdz šim praktizēts, ka vietām pilsētā ielu malās ir izvietoti soliņi, kuri nepieciešami gados vecākiem cilvēkiem atpūtai, kuri pa pilsētu staigā kājām, veicot lielus attālumus, lai apmeklētu dažādas iestādes vai pakalpojumu saņemšanas vietas. “Dzirkstele” novērojusi, ka soliņš, piemēram, izvietots Viestura ielā vietas malā vietā, kur nav autobusa pieturas vai kāda cita skaidrojuma šāda soliņa lietderībai.

Šā gada 1.februārī Gulbenes novada pašvaldība izraudzījās SIA “8 CBR” kā būvfirmu rotācijas apļa izveidei un Brīvības ielas pārbūvei Gulbenē no Brīvības ielas 67 līdz Brīvības ielai 106. Darījuma līgumcena – 2 110 938,88 eiro bez pievienotās vērtības nodokļa. Projekts tiek īstenots ar Eiropas reģionālā fonda finansiālo atbalstu un darbi ir jāpabeidz 660 dienās, ieskaitot tehnoloģiskos pārtraukumus nepiemērotu klimatisko apstākļu dēļ.