Zīme ne tur? Tā ir projektā!

Daudzus autovadītājus nepatīkami pārsteidzis fakts, ka tagad uz ceļa Gulbene-Madona rekonstrukcijas darbu rezultātā ceļu norādes zīme “Galgauska” ir ieguvusi jaunu, lielu veidolu un virzienā no Gulbenes autovadītājiem liek braukt pa veco Galgauskas zemes ceļu.
“Dzirkstele” saņēma kāda autovadītāja, kurš gan nav gulbenietis, satrauktu telefona zvanu: “Ieraugu zīmi “Galgauska”, skaista, liela, augšā uzlikta, bet man citi saka - ko tu, muļķi, seko šai norādei uz Galgausku. Ir tak asfalta ceļš, pa kuru var aizbraukt uz Galgausku, bet tikai tur norādes, ka var tikt uz Galgausku, nav. Kāpēc tā? Izrādās, ka uz Galgausku ir normāls ceļš, pa kuru var aizbraukt, bet tagad man, ja es sekoju šai zīmei, jādzenas pa zemes ceļu.”
Ja seko ceļa zīmei “Galgauska”, uz pagastu var aizbraukt, bet jārēķinās, ka būs jābrauc pa līkumotu, sliktu zemes ceļu. Tāpēc autovadītāji pamatoti uzskata, ka cilvēki tiek maldināti un tas ir neloģiski likt braukt par sliktāku ceļu uz Galgausku, ja var aizbraukt pa normālu ceļu. Turklāt attāluma ziņā var ieekonomēt vien nedaudz vairāk par vienu kilometru.
SIA “8 CBR” veikto rekonstrukcijas darbu vadītājs Askolds Liedskalniņš “Dzirkstelei” saka: “Tā ir projektā. Ja nepatīk, iedzīvotājiem vai šoferiem ir jāvēršas akciju sabiedrības “Latvijas valsts ceļi” Gulbenes nodaļā. Lai tur jautā un tālāk tiks risināts.”
“Ja brauc virzienā no Madonas puses, ir norāde gan “Tirza”, gan “Galgauska” pie šī te krustojuma,” “Dzirkstelei” iebilst akciju sabiedrības „Latvijas Valsts ceļi” Gulbenes nodaļas vadītājs Laimonis Aumeisters. Arī pa grants seguma ceļu var aizkļūt līdz Galgauskai, tāpēc, kā uzskata L.Aumeisters, attiecīgas norādes atrašanās ir patiesa un to nekādā gadījumā nevar uzskatīt par maldināšanu. Viņš uzsver, ka šāda satura zīme tur bijusi jau agrāk, tagad tā tikai pacelta augstāk – virs ceļa.
Akciju sabiedrības “Latvijas valsts ceļi” mājas lapā lasāms, ka šogad turpinās pērn sākto divu autoceļa Pļaviņas (Gostiņi) – Madona – Gulbene (P37) posmu rekonstrukciju, tajā skaitā no Āboliņiem līdz Gulbenei (10 kilometri), kur pagājušajā gadā tika izbūvēta jauna salturīgā kārta, šķembu pamatu nesošās kārtas, kā arī asfaltbetona apakškārta un gandrīz visā posmā arī saistes kārta. Ir nomainītas vecās caurtekas, izbūvēts gājēju-velosipēdistu ceļš. Pabeigta caurtekas izbūve Krustalīces upei. Šogad jāpabeidz asfaltēšanas darbi, jāuzstāda ceļa aprīkojums, jāuzklāj horizontālais marķējums. Būvdarbus abos posmos veic SIA “8 CBR”. Pirmajam posmam darbu izmaksas plānotas 7,49 milj. eiro (ar PVN), otrajam 9,5 milj. eiro (ar PVN).
Kategorijas
- Afiša
- Sporta pasākums
- Izstāde
- Koncerts
- Balle
- Teātris
- Pasākums
- Baznīcā
- Meistarklase
- Kino
- Izlaidums
- Jauniešiem
- Senioriem
- Bibliotēkā
- Bērniem
- Tirdziņš
- Laikraksta arhīvs
- Foto un video
- Palīdzēsim ķepaiņiem!
- Mēs pamanījām!
- Citas ziņas
- Atbildam lasītājiem
- Reklāmraksti
- Veselība
- Kultūra un izklaide
- Dzīvespriekam
- Konkursi
- Horoskopi
- Sports
- Cope un medības
- Vietējās ziņas
- Kriminālziņas
- VĒLĒŠANAS 2017
- SAEIMAS vēlēšanas
- Pašvaldību vēlēšanas
- Vārds deputāta kandidātam!
- Latvijas ziņas
- Noderīgi
- Interesanti
- Eiropas Savienībā
- Laika ziņas
- Skolēnu, jauniešu aktivitātes
- Statiskas lapas
- Ceļojumi
- Ēdamprieki
- Projekti
- Projekts "Riska bērni"
- Projekts "Saimnieko gudri"
- Projekts "Kam ticēt?"
- Projekts "Medijs vai mediju izstrādājums?"
- Projekts "Paver plašāk logu no senatnes"
- Projekts "Mediju kritika"
- Projekts "10 gadi Gulbenes novadā - vai veiksmes stāsts?"
- Projekts "Rūpēsimies par vidi!"
- Projekts "Mediju projekts"
- Projekts "Vide"