Labo defektus jaunajā Rēzeknes ceļa asfaltsegumā

Kas par darbiem notiek uz Rēzeknes ceļa Gulbenes novada teritorijā pie Pededzes tilta? Šādu jautājumu “Dzirkstelei” uzdeva kāds autovadītājs, kurš ziņo – šajā vietā uzplēsts asfalts, kas uzklāts ne tik sen atpakaļ veiktās ceļa rekonstrukcijas laikā.
Akciju sabiedrības
“Latvijas valsts ceļi” komunikācijas daļā “Dzirkstelei”
skaidroja: “Šie darbi nav mūsu pasūtījums, nav mūsu plānos un
“Latvijas valsts ceļi” tos neapmaksā.”
“Mēs
neorganizējam tos darbus,” “Dzirkstelei” saka akciju
sabiedrības “Latvijas autoceļu uzturētājs” Alūksnes ceļu
rajona direktors Raitis Niedra. Viņš pieļauj, ka darbu veicējs ir
būvnieks, garantijas termiņu laikā, konstatējot plaisas.
“Labo
defektus. Uzlies jaunu asfaltu. Paši veic apsekošanu garantijas
laikā un veic darbus,” viņš skaidro, kā arī piebilst – šos
darbus garantijas termiņu laikā būvnieks veic par saviem
līdzekļiem. Tātad atbild par šiem būvdarbiem akciju sabiedrība
“Kauno tiltai”, bet izpilda darbus apakšuzņēmēji – SIA
“Rubate” un SIA “ Limbažu ceļi”.
“ Dzirkstele” to
uzzināja, sazinoties ar uzņēmējiem.
Arī akciju sabiedrības “Latvijas valsts ceļi” komunikācijas daļa vēlāk “Dzirkstelei” atsūtīja informāciju, kur apstiprināja to pašu: “2013.gadā akciju sabiedrība “Kauno tiltai” veica reģionālā autoceļa Rēzekne–Gulbene (P36) pārbūvi posmā no tilta pār Pededzi līdz Gulbenei (76,30.-86,50. kilometrs). Garantijas saistību laikā asfalta segumā vietām bija izveidojies plaisu tīkls. Tāpēc būvuzņēmējs SIA “Rubate”, kas pārbūves darbu laikā bija “Kauno tiltai” apakšuzņēmējs, ievērojot būvdarbu līguma prasības, šo neatbilstību kvalitātes prasībām pašreiz novērš par saviem līdzekļiem, darba tiešajai izpildei piesaistot SIA “Limbažu ceļi”. Plaisu tīkla vietās tiek veikta bojātā seguma nofrēzēšana un jaunas asfalta virskārtas izbūve, kā arī atsevišķu plaisu aizliešana ar bitumena emulsiju. Šos darbus plāno pabeigt līdz 21.septembrim.”
Kā apakšuzņēmēji
Gulbenes novada teritorijā Rēzeknes ceļa un tilta pār Pededzi
rekonstrukciju 2012.-2013.gadā veica galvenokārt Smiltenes SIA “8
CBR” un SIA “Limbažu ceļi”, kā arī SIA “Rubate”.
Iepirkuma procedūras rezultātā pie pasūtījuma tika būvuzņēmējs
– akciju sabiedrība “ Kauno tiltai” -, kuram bija tiesības
piesaistīt apakšuzņēmumus. Publiski pieejamā informācija
liecina, ka projekts bija apstiprināts 2008.gada vidū.
Valsts 1.šķiras autoceļa P36 Rēzekne – Gulbene posma tilts pār Pededzi – Gulbene (km 76,30 – 86,12) tajā skaitā tilta pār Pededzi rekonstrukcijas projekta attiecināmās izmaksas bija 6 677 966,10 eiro, tajā skaitā Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums - 5 676 271,19 eiro, valsts budžeta finansējums 1 001 694,91 eiro.
Kategorijas
- Afiša
- Sporta pasākums
- Izstāde
- Koncerts
- Balle
- Teātris
- Pasākums
- Baznīcā
- Meistarklase
- Kino
- Izlaidums
- Jauniešiem
- Senioriem
- Bibliotēkā
- Bērniem
- Tirdziņš
- Laikraksta arhīvs
- Foto un video
- Palīdzēsim ķepaiņiem!
- Mēs pamanījām!
- Citas ziņas
- Atbildam lasītājiem
- Reklāmraksti
- Veselība
- Kultūra un izklaide
- Dzīvespriekam
- Konkursi
- Horoskopi
- Sports
- Cope un medības
- Vietējās ziņas
- Kriminālziņas
- VĒLĒŠANAS 2017
- SAEIMAS vēlēšanas
- Pašvaldību vēlēšanas
- Vārds deputāta kandidātam!
- Latvijas ziņas
- Noderīgi
- Interesanti
- Eiropas Savienībā
- Laika ziņas
- Skolēnu, jauniešu aktivitātes
- Statiskas lapas
- Ceļojumi
- Ēdamprieki
- Projekti
- Projekts "Riska bērni"
- Projekts "Saimnieko gudri"
- Projekts "Kam ticēt?"
- Projekts "Medijs vai mediju izstrādājums?"
- Projekts "Paver plašāk logu no senatnes"
- Projekts "Mediju kritika"
- Projekts "10 gadi Gulbenes novadā - vai veiksmes stāsts?"
- Projekts "Rūpēsimies par vidi!"
- Projekts "Mediju projekts"
- Projekts "Vide"