Latvijas Pasts bojātā veidā saņem gandrīz 80 pasta sūtījumu maisus no Nīderlandes
2019. gada 4. janvāris 12:05
Latvijas Pasts bojātā veidā saņēmis gandrīz 80 avioceļā piegādātu pasta sūtījumu no Nīderlandes. Vairāki saņemto sūtījumu maisi ir pilnībā samirkuši, bet citi – pat izjukuši, tāpēc daļai no tiem nav iespējams noteikt adresātus. Starptautiskajos tiesību aktos noteiktajā kārtībā Latvijas Pasts sastādījis attiecīgu dokumentu, kas iesniegts Nīderlandes pasta operatoram PostNL. Bojātie sūtījumi Latvijas Pastā tiek pārpakoti, lai tos varētu piegādāt identificējamajiem adresātiem – katrs bojātais sūtījums tiek īpaši marķēts ar norādi par saņemšanu bojātā veidā un informatīvu vēstuli no Latvijas Pasta.
Katrā no gandrīz 80
maisiem, kas saņemti ar avioreisiem, ievietoti vairāki desmiti
sūtījumu – lielākā daļa sūtījumu ir samirkuši, bet daļa no
tiem mitruma rezultātā pilnībā izjukuši, neļaujot noteikt
adresātu, kam sūtījums bijis paredzēts.
Pašlaik Latvijas
Pasta darbinieki
pārpako bojātos sūtījumus, lai varētu nodrošināt piegādi tiem
adresātiem, kam tas iespējams. Katrs šāds sūtījums tiek marķēts
ar attiecīgu norādi par saņemšanu mitrā/bojātā veidā, kā arī
tiks pievienota Latvijas
Pasta informatīvā
vēstule. Lai izteiktu savas pretenzijas par sūtījuma nekvalitatīvu
piegādi, saņēmējam par bojātā veidā saņemto sūtījumu
jāinformē tā izsūtītājs, kam savukārt jāvēršas attiecīgi
Nīderlandes pasta uzņēmumā. No savas puses Latvijas
Pasts
jau informējis Nīderlandes pasta operatoru par konkrētajiem bojātā
veidā saņemtajiem pasta sūtījumiem.
Latvijas Pasta
Kvalitātes vadības daļas vadītāja Linda Ševele skaidro:
“Klientiem, kuri saņēmuši bojātus sūtījumus, ir tiesības no
tiem atteikties un vērsties ar pretenziju pie izsūtītāja. Ja
sūtījums tiek saņemts pasta nodaļā, atteikšanās ar īpašu
aktu jānoformē uz vietas pasta nodaļā, bet, ja sūtījumu piegādā
Latvijas
Pasta
Eksprespasta
kurjers, atteikšanās no tā ar attiecīgu aktu jānoformē,
sūtījumu saņemot.” Ņemot vērā, ka atsevišķi sūtījumu
saņēmēji bojātā iepakojuma dēļ nav nosakāmi, Latvijas
Pasts
aicina adresātus vērsties pie izsūtītāja, ja sūtījums no
Nīderlandes nav saņemts mēneša laikā kopš tā izsūtīšanas
dienas, kas bijusi 3.decembris.
Jautājumu un
neskaidrību gadījumā klienti aicināti sazināties ar Latvijas
Pasta
klientu centru speciālistiem: tālrunis 67008001, 27008001; e-pasts:
info@pasts.lv.
Latvijas Pasts
nereti mēdz saņem sūtījumus no ārvalstīm bojātā veidā, taču
tradicionāli tas notiek rudens un pavasara sezonā, savukārt tik
liela apjoma sūtījumu saņemšana bojātā veidā ir retums.
Bojāto sūtījumu attēli, sūtījumi ar marķējumu par saņemšanu bojātā veidā un Latvijas Pasta informatīvā vēstule klientiem šeit.
Kategorijas
- Afiša
- Sporta pasākums
- Izstāde
- Koncerts
- Balle
- Teātris
- Pasākums
- Baznīcā
- Meistarklase
- Kino
- Izlaidums
- Jauniešiem
- Senioriem
- Bibliotēkā
- Bērniem
- Tirdziņš
- Laikraksta arhīvs
- Foto un video
- Palīdzēsim ķepaiņiem!
- Mēs pamanījām!
- Citas ziņas
- Atbildam lasītājiem
- Reklāmraksti
- Veselība
- Kultūra un izklaide
- Dzīvespriekam
- Konkursi
- Horoskopi
- Sports
- Cope un medības
- Vietējās ziņas
- Kriminālziņas
- VĒLĒŠANAS 2017
- SAEIMAS vēlēšanas
- Pašvaldību vēlēšanas
- Vārds deputāta kandidātam!
- Latvijas ziņas
- Noderīgi
- Interesanti
- Eiropas Savienībā
- Laika ziņas
- Skolēnu, jauniešu aktivitātes
- Statiskas lapas
- Ceļojumi
- Ēdamprieki
- Projekti
- Projekts "Riska bērni"
- Projekts "Saimnieko gudri"
- Projekts "Kam ticēt?"
- Projekts "Medijs vai mediju izstrādājums?"
- Projekts "Paver plašāk logu no senatnes"
- Projekts "Mediju kritika"
- Projekts "10 gadi Gulbenes novadā - vai veiksmes stāsts?"
- Projekts "Rūpēsimies par vidi!"
- Projekts "Mediju projekts"
- Projekts "Vide"