Telefona remonts – apdrošinātāja kompetencē

Kāds lasītājs piedzīvojis situāciju, ka serviss par remontu pieprasa naudu, lai gan iegādāto telefonu klients apdrošinājis pret negadījumiem. “Kāda jēga bija apdrošināt?” jautā lasītājs.
Viņš kā “Tele2” klients pirms nepilna gada nopircis jaunu telefonu, un “Tele2” piedāvājis drošības nolūkos pirkumu apdrošināt – par 7 eiro mēnesī, ko klients apzinīgi jau 11 mēnešus maksā. Nesen telefons nejauši izkritis no rokām un tam ieplaisājis stikliņš. Klients vērsies “Tele2” salonā, bet aizsūtīts uz mobilo telefonu un planšetu serviscentru “MTCC”, kur viņam paziņoja, ka stikliņa nomaiņa maksās 100 eiro. Arī apdrošināšanas kompānija “Balta”, ar kuru sadarbojas “Tele2”, telefoniski apliecinājusi, ka par stikliņa nomaiņu jāmaksā prasītā summa. Ja telefons būtu pilnībā iznīcināts, tad to samainītu pret jaunu par tiem pašiem 100 eiro – tā klients sapratis no telefonsarunas. “Tad sanāk, ka telefonu izdevīgāk ir iznīcināt, lai tiktu pie jauna, ja reiz 100 eiro jāmaksā tāpat? Jautājums – par ko tad jāmaksā apdrošināšana, ja reiz pašam jāsedz remonta izdevumi? Telefons maksāja apmēram 300 eiro, teju 100 eiro jau samaksāti apdrošinātājiem,” sašutis pauž klients.
Identiska situācija bijusi arī kādam telefonsakaru operatora “Bite” klientam, kurš par apdrošināšanu maksā 2 eiro mēnesī – viņš sūtīts uz to pašu serviscentru, un viņa telefonam stikliņš nomainīts pilnīgi bez maksas. “Kāpēc tāda atšķirība?” jautā lasītājs.
Atbild “Tele2” sabiedrisko attiecību konsultants Oskars Fīrmanis:
“Pie mums iegādāto telefonu apdrošināšanu veic kompānija “Balta”, tādēļ par konkrētiem gadījumiem, kādēļ tiek vai netiek segti izdevumi par mobilā telefona ekrāna stikliņa nomaiņu vai kādu citu negadījumu, klientam ir jājautā apdrošinātājam. Tas ir apdrošinātāja kompetencē – izvērtēt katru situāciju un lemt par apdrošināšanas atlīdzības izmaksu. Telefonus parasti izvēlas apdrošināt pret zādzībām, korpusa un ekrāna bojājumiem, kā arī šķidrumu nodarītajiem zaudējumiem. Visi šie un arī citi apdrošināšanas gadījumi ir aprakstīti arī mobilo ierīču apdrošināšanas līgumā.
Mūsu dati rāda, ka ik mēnesi tiek nozagti vairāk nekā 550 telefoni, bet remontā nodoti aptuveni 1500, tādēļ arī cilvēki izvēlas iegādāties apdrošināšanu. Šogad apdrošināto ierīču skaits ir pieaudzis par 22 %.
Ja noticis negadījums ar telefonu un ir atteikts remonts vai apdrošināšanas atlīdzības izmaksa, klienti ir aicināti par to informēt “Tele2”.”
Kategorijas
- Afiša
- Sporta pasākums
- Izstāde
- Koncerts
- Balle
- Teātris
- Pasākums
- Baznīcā
- Meistarklase
- Kino
- Izlaidums
- Jauniešiem
- Senioriem
- Bibliotēkā
- Bērniem
- Tirdziņš
- Laikraksta arhīvs
- Foto un video
- Palīdzēsim ķepaiņiem!
- Mēs pamanījām!
- Citas ziņas
- Atbildam lasītājiem
- Reklāmraksti
- Veselība
- Kultūra un izklaide
- Dzīvespriekam
- Konkursi
- Horoskopi
- Sports
- Cope un medības
- Vietējās ziņas
- Kriminālziņas
- VĒLĒŠANAS 2017
- SAEIMAS vēlēšanas
- Pašvaldību vēlēšanas
- Vārds deputāta kandidātam!
- Latvijas ziņas
- Noderīgi
- Interesanti
- Eiropas Savienībā
- Laika ziņas
- Skolēnu, jauniešu aktivitātes
- Statiskas lapas
- Ceļojumi
- Ēdamprieki
- Projekti
- Projekts "Riska bērni"
- Projekts "Saimnieko gudri"
- Projekts "Kam ticēt?"
- Projekts "Medijs vai mediju izstrādājums?"
- Projekts "Paver plašāk logu no senatnes"
- Projekts "Mediju kritika"
- Projekts "10 gadi Gulbenes novadā - vai veiksmes stāsts?"
- Projekts "Rūpēsimies par vidi!"
- Projekts "Mediju projekts"
- Projekts "Vide"