Kā izvēlēties piemērotāko digitālā mārketinga aģentūru
Latvijā tā saucamo digitālā
mārketinga aģentūru ir daudz - sākot no nopietnām kompānijām,
kas darbojas jau vairākus gadus un beidzot ar “viena cilvēka
aģentūrām”, kas parasti fokusējas uz vienu pakalpojumu.
Normāla ir prakse sadarboties ar vairākām aģentūrām, jo Latvijā nav nevienas mārketinga aģentūras, kas spēj nodrošināt augstāko kvalitāti visos pakalpojumos. Kāds ir spēcīgāks reklāmas plānošānā lielākajās mājaslapās, cits Google mārketingā, vēl kāds specializējas saturā un sociālo tīklu komunikācijā.
Populārākie digitālo aģentūru tipi:
Mājaslapu izstrādes aģentūra, kas piedāvā arī reklamēšanās, SEO pakalpojumus. Parasti papildus pakalpojumu piedāvājums tiek realizēts caur sadarbības partneriem. Kāpēc gan nepārdot klientam arī mārketinga pakalpojumus, ja viņš veido jaunu mājaslapu.
Google reklāmu aģentūras, parasti piedāvā arī sociālo tīklu reklāmu pārvaldību. Atšķirība starp šīm aģentūram ir pieredze, spēja padziļināti strādāt ar klientu kampaņām, atrast individuālus risinājumus, pieredze lielu reklāmas kontu pārvaldībā, globālā tirgū un, protams, cena. Vēl šīs aģentūras var piedāvāt Google optimizācijas (SEO) pakalpojumus, e-pasta mārketinga, satura pakalpojumus, sociālo tīklu profilu vadību u.c.
Mediju aģentūras - plāno reklāmas risinājumu izvietošanu lielajos portālos, visus tos risinājumus, kas nav pieejami publiski pieejamās platformās. Pēdējā laikā šīs aģentūras spēj piedāvāt arī salīdzinoši kvalitatīvus iepriekšējā aģentūru tipa pakalpojumus.
Radošās aģentūras - pirms reklamēšanās nepieciešams uzņēmuma, produkta stāsts, pozicionējums, “iepakojums”. Parasti šīs aģentūras konkurē tikai savā starpā, citu tipu aģentūras šajā lauciņā nelien.
Pilnservisa aģentūras cenšas piedāvāt klientiem pilnu komplektu. Attiecībā pret konkurentiem spēj piedāvāt visvairāk, tomēr ne vienmēr to pašu kvalitāti, atsevišķi katru pakalpojumu vērtējot. Bet ja Jums nepieciešams viss, sākot no mājaslapas, satura, digitālā mārketinga stratēģijas un beidzot ar lietotāju pieredzes uzlabošanu, aptaujām, datu analīzi un reklamēšanos, tad sākumā jāgriežas pie kādas no šīm aģentūrām.
Bieži vien uzņēmējs ir pats gatavs realizēt digitālo mārketingu ar savu mārketinga komandu. Tad atliek aizpildīt savas vājās vietas, “tukšos caurumus” ar kvalitatīviem aģentūru pakalpojumiem. Tāpat iespējams nolīgt aģentūru stratēģiskai vadībai, konsultācijām vai arī pakalpojumu auditēšanai un rekomendāciju izstrādei.
Triple20 digitālā mārketinga brokeru komandā ir speciālisti ar vairāk nekā 10 gadu pieredzi digitālā mārketingā, kas spēs jums atrast piemērotāko risinājumu un ieteikt labākās digitālā mārketinga aģentūras, ar ko sadarboties.
Kategorijas
- Afiša
- Sporta pasākums
- Izstāde
- Koncerts
- Balle
- Teātris
- Pasākums
- Baznīcā
- Meistarklase
- Kino
- Izlaidums
- Jauniešiem
- Senioriem
- Bibliotēkā
- Bērniem
- Tirdziņš
- Laikraksta arhīvs
- Foto un video
- Palīdzēsim ķepaiņiem!
- Mēs pamanījām!
- Citas ziņas
- Atbildam lasītājiem
- Reklāmraksti
- Veselība
- Kultūra un izklaide
- Dzīvespriekam
- Konkursi
- Horoskopi
- Sports
- Cope un medības
- Vietējās ziņas
- Kriminālziņas
- VĒLĒŠANAS 2017
- SAEIMAS vēlēšanas
- Pašvaldību vēlēšanas
- Vārds deputāta kandidātam!
- Latvijas ziņas
- Noderīgi
- Interesanti
- Eiropas Savienībā
- Laika ziņas
- Skolēnu, jauniešu aktivitātes
- Statiskas lapas
- Ceļojumi
- Ēdamprieki
- Projekti
- Projekts "Riska bērni"
- Projekts "Saimnieko gudri"
- Projekts "Kam ticēt?"
- Projekts "Medijs vai mediju izstrādājums?"
- Projekts "Paver plašāk logu no senatnes"
- Projekts "Mediju kritika"
- Projekts "10 gadi Gulbenes novadā - vai veiksmes stāsts?"
- Projekts "Rūpēsimies par vidi!"
- Projekts "Mediju projekts"
- Projekts "Vide"