Dzirkstele.lv ARHĪVS

"Latvijas pasts" pagarinājis klientu apkalpošanas centra darba laiku

Leta

2019. gada 28. oktobris 10:52

114
"Latvijas pasts" pagarinājis klientu apkalpošanas centra darba laiku

VAS "Latvijas pasts" klientu apkalpošanas centrs turpmāk darba dienās strādās par divām stundām ilgāk un nodrošinās klientu apkalpošanu arī sestdienās, aģentūru LETA informēja uzņēmuma pārstāve Vineta Danielsone.

Turpmāk "Latvijas pasta" klientu centrs strādās darbdienās no plkst.8 līdz 19, bet sestdienās - no plkst.9 līdz 15.

"Latvijas pasts" ir pārņēmis visu pasta nodaļu klientu zvanu apkalpošanu vienuviet, nodrošinot identiskus apkalpošanas standartus, klientu problēmu un jautājumu apzināšanu, kā arī to analīzi un uzskaiti. Klients tādējādi iegūst vienotu un precīzu informāciju par viena un tā paša pakalpojuma saņemšanas iespējām neatkarīgi no pasta nodaļas atrašanās vietas.

"Klientu centra darbalaika pielāgošana ilgāk strādājošo pasta nodaļu darbalaikam ir vēl viens solis komunikācijas uzlabošanā ar klientiem," pauda "Latvijas pasta" Klientu centra vadītājs Kārlis Udrass.

Viņš piebilda, ka, turpinot klientu apkalpošanas modernizāciju un saziņas dažādošanu, klientu centru plānots aprīkot arī ar virtuālajiem asistentiem.

"Latvijas pasta" klientu centrs pasta nodaļu ienākošo zvanu pakāpenisku pārņemšanu sāka 2018.gada nogalē, un šobrīd centralizēta attālinātā komunikācija tiek nodrošināta visās 377 pilna spektra pasta nodaļās. "Latvijas pasta" klientu centra tālrunis ir 27008001 vai 67008001, e-pasta adrese: info@pasts.lv.

"Latvijas pasts" nodrošina pasta pakalpojumu pieejamību Latvijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. "Latvijas pasts" ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums.