Dzirkstele.lv ARHĪVS

Kāpēc uzņēmumi izvēlas SEO pakalpojumus?

.

2021. gada 18. marts 00:00

40
Kāpēc uzņēmumi izvēlas SEO pakalpojumus?

Lai jauns uzņēmums kļūtu dzīvotspējīgs un peļņu nesošs, ir jāiziet cauri neskaitāmiem posmiem un jāpārzina smalkas mārketinga nianses. Jo katra neizmantota izdevība var rezultēties ar zaudējumiem. Tagad godīgi sev pajautājiet - cik es būtu nopelnījis, ja būtu izmantojis tādu vai šādu izdevību pirms viena gada? Iespējams, rezultāti nebūtu mērāmi naudā, bet gan, piemēram, skartu uzņēmuma atpazīstamību vai reputāciju. Sāc šodien, lai nebūtu nožēlas rīt!


Kļūstiet atpazīstams ar SEO

Jautāsiet, kāds sakars digitālā mārketinga pakalpojumam SEO ar uzņēmuma atpazīstamību? Vistiešākais, jo SEO optimizācija atbild par mājaslapas redzamību un pieejamību meklētājprogrammās. Tieši tāpēc to sauc par meklētājprogrammu optimizāciju, un pareiza stratēģijas izveide nodrošina augstāku mājaslapas pozīciju.


Lai izveidotu savam biznesam atbilstošu SEO optimizācijas stratēģiju, ir nepieciešama speciālista piesaiste. Šo un to var paveikt pats, taču viss process no A līdz Z ir ārkārtīgi laikietilpīgs un tomēr profesionāļi tāpēc ir profesionāļi, ka kvalitatīvi spēj paveikt šo darbu.


Ikmēneša SEO pakalpojumi ir daudzu uzņēmumu top prioritāte digitālā mārketinga jautājumos. Kādēļ tā? Lūk, daži iemesli:


  • SEO optimizācija palīdz nostiprināt zīmola atpazīstamību interneta vidē.

  • Uzņēmuma mājaslapa kļūst vieglāk atrodama un pieejama interesentiem.

  • Tiek piesaistīta lielāka auditorija, un tā kļūst par potenciālajiem klientiem.

  • Regulāras SEO aktivitātes nodrošina jau esošo klientu lojalitāti.

  • Rezultāti ir ērti izmērāmi un skaidri saprotami uzņēmējam.


Vai tie skan pietiekami pārliecinoši? Acīmredzot jā, ja reiz uzņēmumi savās mārketinga stratēģijās iekļauj šos pakalpojumus.


Ilgtermiņa ieguldījums

Vislielākais bonuss slēpjas faktā, ka SEO optimizācija nes ilgtermiņa rezultātus. Ja reklāma nes rezultātus tikai tik ilgi, kamēr tā ir aktīva, tad SEO aktivitāšu augļus varēsiet plūkt vēl ilgi pēc optimizācijas.


Meklētājprogrammu algoritmi nestrādā tik ātri kā, piemēram, Facebook vai Instagram reklāma - ir jāpaiet laikam, lai tie spētu “sagremot” tiem doto informāciju. Tādēļ optimizācijas rezultātus nevarēs pamanīt uzreiz, bet gan tikai pēc pāris mēnešiem. Līdz ar to sākumā var šķist, ka tiek ieguldīts tukšā gaisā, taču tā absolūti nav taisnība.


Cilvēka dabā, protams, ir vēlme sagaidīt ātrus rezultātus, taču gudrs uzņēmējs zina, ka viss nenotiek uzreiz. Internets ir pilns ar informāciju par SEO būtību un darbību, tādēļ iesakām vispirms noskaidrot atbildes uz sev interesējošiem jautājumiem, lai rastu sevī pārliecību par šī pakalpojuma nepieciešamību savam uzņēmumam.


Negribu algot profesionāli - darīšu pats

Ne visiem ir “pa kabatai” speciālistu noalgošana, un tas ir pilnīgi normāli. Ja nevēlaties ieguldīt resursus, algojot SEO speciālistu, tad variet mēģināt šo to izdarīt paša spēkiem. Piemēram, veikt atslēgvārdu izpēti ar KeyWord Planner palīdzību. Uzzinot pareizos atslēgvārdus, varēsiet veikt attiecīgās izmaiņas mājaslapas tekstos un sākt rakstīt bloga rakstus.


Pats atslēgvārdu izpētes process nav grūts, taču kvalitatīvai atslēgvārdu atlasei ir nepieciešami piemēroti rīki un zināšanas, ko ar tiem pēcāk iesākt. Turklāt tas aizņems ļoti daudz laika, bet vismaz būs par brīvu! Un vēl - atslēgvārdu izpēte ir tikai daļa no SEO optimizācijas. Paralēli tai ir jāveic arī SEO tehniskais audits, lai noskaidrotu esošo mājaslapas situāciju (on-page SEO, tehniskie aspekti, lapas ātrums, ārējie SEO faktori).


Vai esat gatavs stundām ilgi veidot Excel tabulas un pētīt likumsakarības? Izvēle ir jūsu rokās - tērēt savu laiku vai naudas resursus nākotnes vārdā.