Grib zīmolvedības un mārketinga komunikāciju
16.martā novada pašvaldība ir izsludinājusi publisko iepirkumu “Zīmolvedības un mārketinga komunikācijas stratēģijas un vizuālās identitātes izstrādes pakalpojumi Gulbenes novadam”.
Piedāvājumus gaidīs līdz 23.martam – liecina informācija elektronisko iepirkumu sistēmā.
Norādīts, ka kontaktpersona jautājumos par tehniskajām specifikācijām ir pašvaldības vecākā sabiedrisko attiecību speciāliste Gunta Kalmane.
Izraudzītajam sadarbības partnerim līguma saistības būs jāizpilda 9 mēnešu laikā. Paredzams, ka pakalpojumu kopējā līgumcena būs vismaz 30 000 eiro bez PVN.
Mērķis ir “uzlabot novada tēlu atbilstoši mūsdienu tendencēm, nostiprināt novada atpazīstamību Latvijas un starptautiskā kontekstā, popularizēt novada teritoriju un pakalpojumus kā produktu, veicināt viesu un iedzīvotāju pieaugumu novadā, piesaistīt investīcijas un veicināt uzņēmējdarbību, palielināt iedzīvotāju lepnumu par savu novadu”.
Izraudzītajam pakalpojuma sniedzējam vajadzēs veikt esošās situācijas novērtējumu un analīzi, lai pēc tam ķertos pie pasūtījuma izpildes. Novada zīmola vīzija – aprakstam, paskaidrojuma rakstam jāatbilst apmēram 4000 rakstu zīmēm, kas papildinātas ar attēliem, iespējamiem instrumentiem, aktivitātēm definēto mērķu sasniegšanai. Zīmola koncepcijas izstrādē jāpiedāvā vismaz piecas alternatīvas. Jāpiemin vismaz trīs piemēri zīmola iedzīvināšanai. Jāizstrādā zīmola dizaina grāmata.
Jau vēstīts, ka, apstiprinot pašvaldības šāgada budžetu, tajā bija ieplānoti 25 000 eiro daļējam mārketinga stratēģijas izstrādes finansējumam. Pašvaldības izpilddirektore Lienīte Reinsone iepriekš jau publiski pauda, ka “sabiedrisko attiecību speciālisti – tā būtu viena atsevišķa struktūrvienība” pašvaldības administrācijā. Šobrīd sabiedrisko attiecību speciālisti ir izkaisīti pa vairākām pašvaldības iestādēm, šie “spēki būtu jāapkopo”, “kā komanda jāapvieno” – akcentēja L.Reinsone. Šobrīd pašvaldības administrācijā strādā divas sabiedrisko attiecību speciālistes.
Iepriekš novada pašvaldībā 2016.gadā bija izstrādāta mārketinga stratēģija laika posmam līdz 2021.gadam.
Kategorijas
- Afiša
- Sporta pasākums
- Izstāde
- Koncerts
- Balle
- Teātris
- Pasākums
- Baznīcā
- Meistarklase
- Kino
- Izlaidums
- Jauniešiem
- Senioriem
- Bibliotēkā
- Bērniem
- Tirdziņš
- Laikraksta arhīvs
- Foto un video
- Palīdzēsim ķepaiņiem!
- Mēs pamanījām!
- Citas ziņas
- Atbildam lasītājiem
- Reklāmraksti
- Veselība
- Kultūra un izklaide
- Dzīvespriekam
- Konkursi
- Horoskopi
- Sports
- Cope un medības
- Vietējās ziņas
- Kriminālziņas
- VĒLĒŠANAS 2017
- SAEIMAS vēlēšanas
- Pašvaldību vēlēšanas
- Vārds deputāta kandidātam!
- Latvijas ziņas
- Noderīgi
- Interesanti
- Eiropas Savienībā
- Laika ziņas
- Skolēnu, jauniešu aktivitātes
- Statiskas lapas
- Ceļojumi
- Ēdamprieki
- Projekti
- Projekts "Riska bērni"
- Projekts "Saimnieko gudri"
- Projekts "Kam ticēt?"
- Projekts "Medijs vai mediju izstrādājums?"
- Projekts "Paver plašāk logu no senatnes"
- Projekts "Mediju kritika"
- Projekts "10 gadi Gulbenes novadā - vai veiksmes stāsts?"
- Projekts "Rūpēsimies par vidi!"
- Projekts "Mediju projekts"
- Projekts "Vide"