Lemj par vilcienu reisu pagarināšanu līdz Madonai un Gulbenei

16.aprīlī notika kārtējā Sabiedriskā transporta padomes sēde, kurā padomes locekļi tika informēti par vienoto Autotransporta direkcijas, “Pasažieru vilciena” un “Latvijas dzelzceļa” sadarbības un rīcības plānu, kas nosaka, kā rīkoties situācijās, kad ir apstājusies vilcienu kustība. Tāpat padome apstiprināja vilcienu reisu norīkošanu līdz Madonai katru dienu, kā arī atsevišķās dienās to pagarināšanu līdz Gulbenei.
“Lai pasažieri varētu ērtāk un ātrāk nokļūt Madonā un Gulbenē, no 1.jūnija plānots pagarināt esošos un atklāt jaunus vilciena reisus. Plānots, ka vilciens līdz Madonai kursēs katru dienu, bet līdz Gulbenei – piektdienās, sestdienās un svētdienās. Vienlaikus gaidāmas izmaiņas arī reģionālo maršrutu autobusos, lai nogādātu pasažierus līdz dzelzceļa stacijai un otrādi – no dzelzceļa stacijas līdz iecerētajam galamērķim, kā arī tiks slēgti vairāki reisi autobusu maršrutā Nr.7989 Rīga–Madona–Lubāna, kas tiek izpildīti aptuveni tajā pašā laikā, kad tiek plānots atvērt vilciena reisus. Šobrīd norit darbs pie vilcienu un autobusu laika saskaņošanas. Tiklīdz tas tiks izdarīts un būs zināma precīzāka informācija, Autotransporta direkcija informēs iedzīvotājus,” informē VSIA “Autotransporta direkcija” sabiedrisko attiecību speciāliste Lilita Pelčere.
Autotransporta direkcija, “Pasažieru vilciens” un “Latvijas dzelzceļš” ir izveidojuši vienotu sadarbības un rīcības plānu par to, kā rīkoties krīzes situācijās, kad ir apstājusies vilcienu kustība. Plānā ir atrunāta katras institūcijas atbildība, lai nodrošinātu pēc iespējas ātrāku precīzas informācijas apriti, un rīcība operatīvo lēmumu pieņemšanā. Saskaņā ar rīcības plānu viens no Autotransporta direkcijas uzdevumiem ir, saņemot ziņu par vilciena reisa kavējumu, pārbaudīt, vai konkrētais vilciena reiss ir pieskaņots autobusu reisiem. Ja ir, tad direkcija sazinās ar pārvadātājiem, lai nodrošinātu, ka autobusa vadītājs sagaida vilcienu. Ja tas nav iespējams, tiek apzināts, cik pasažieri plānojuši tālāk doties ar savienojošo reisu, un nepieciešamības gadījumā tiek organizēts papildu autobuss. Ja kavējums ir ilgāks, nepieciešamības gadījumā tiek organizēti autobusu pārvadājumi, kas nogādā pasažieru galamērķī visa maršruta garumā vai tā posmā.
Pārvadāto pasažieru skaits reģionālo maršrutu autobusos un vilcienos šā gada pirmajos trīs mēnešos ir aptuveni pieci miljoni, un tas ir par 50 % mazāk, salīdzinot ar analogu periodu pērn, un par 55 % mazāk, salīdzinot ar analogu periodu 2019.gadā. Tomēr pēdējo nedēļu laikā darbdienās ir novērojams neliels pasažieru skaita pieaugums: salīdzinot darba nedēļu no 6. līdz 9. aprīlim ar nedēļu iepriekš, pasažieru skaits autobusos ir palielinājies par 1,4% un vilcienos – par 3%. Savukārt, salīdzinot darba nedēļu no 29. marta līdz 1. aprīlim ar nedēļu iepriekš, pasažieru skaits autobusos ir palielinājies par 0,5% un vilcienos – par 0,3%.
Kategorijas
- Afiša
- Sporta pasākums
- Izstāde
- Koncerts
- Balle
- Teātris
- Pasākums
- Baznīcā
- Meistarklase
- Kino
- Izlaidums
- Jauniešiem
- Senioriem
- Bibliotēkā
- Bērniem
- Tirdziņš
- Laikraksta arhīvs
- Foto un video
- Palīdzēsim ķepaiņiem!
- Mēs pamanījām!
- Citas ziņas
- Atbildam lasītājiem
- Reklāmraksti
- Veselība
- Kultūra un izklaide
- Dzīvespriekam
- Konkursi
- Horoskopi
- Sports
- Cope un medības
- Vietējās ziņas
- Kriminālziņas
- VĒLĒŠANAS 2017
- SAEIMAS vēlēšanas
- Pašvaldību vēlēšanas
- Vārds deputāta kandidātam!
- Latvijas ziņas
- Noderīgi
- Interesanti
- Eiropas Savienībā
- Laika ziņas
- Skolēnu, jauniešu aktivitātes
- Statiskas lapas
- Ceļojumi
- Ēdamprieki
- Projekti
- Projekts "Riska bērni"
- Projekts "Saimnieko gudri"
- Projekts "Kam ticēt?"
- Projekts "Medijs vai mediju izstrādājums?"
- Projekts "Paver plašāk logu no senatnes"
- Projekts "Mediju kritika"
- Projekts "10 gadi Gulbenes novadā - vai veiksmes stāsts?"
- Projekts "Rūpēsimies par vidi!"
- Projekts "Mediju projekts"
- Projekts "Vide"