No 1.jūnija piektdienās, sestdienās, svētdienās uz Gulbeni kursēs vilciens (papildināts)

No 2021. gada 1. jūnija tiks pagarināti esošie un atklāti jauni vilciena reisi, lai pasažieri varētu ātrāk, ērtāk un lētāk nokļūt Madonā un Gulbenē. Vilciens no Madonas līdz Rīgai un otrādi kursēs katru dienu, bet līdz Gulbenei – piektdienās, sestdienās un svētdienās. Par to informē VSIA “Autotransporta direkcija” sabiedrisko attiecību speciāliste Lilita Pelčere.
Vilciens no Rīgas uz Gulbeni kursēs piektdienās plkst.19.01, sestdienās plkst. 8.01 un svētdienās plkst.12.01, bet no Gulbenes līdz Rīgai – sestdienās plkst. 6.43 un 18.41 un svētdienās plkst.15.46. Vilciens apstāsies pieturā Rīgas Centrālā dzelzceļa stacija, Jāņavārti, Salaspils, Ikšķile, Ogre, Ķegums, Lielvārde, Jumprava, Skrīveri, Aizkraukle, Koknese, Pļaviņas, Jaunkalsnava, Kalsnava, Mārciena, Madona, Cesvaine un Gulbene. Pieturu skaits atsevišķos reisos būs atšķirīgs, tāpēc Autotransporta direkcija aicina iedzīvotājus pirms brauciena atkārtoti pārbaudīt aktuālo kustības sarakstu mājaslapā www.atd.lv sadaļā "Kustības saraksti", "Pasažieru vilciena" mājaslapā www.pv.lv vai portālā 1188. Vilciens līdz Gulbenei brauks mazliet vairāk nekā trīs stundas. Tā kā pieturu skaits atsevišķos reisos būs atšķirīgs, tad reisu izpildes laiks var par dažām minūtēm atšķirties. Biļetes cena būs 7,05 eiro.
“Nedēļas nogalē nodrošinot vilcienu līdz Gulbenei, ērtāk un lētāk galamērķī varēs tikt gan vietējie iedzīvotāji, gan pilsētas viesi, kuri vēlas apskatīt pilsētu un izbraukt arī ar bānīti maršrutā Gulbene–Alūksne. Vilciena un bānīša kustības saraksts tiks saskaņots: bānītis no Gulbenes izbrauks plkst. 13.00 un no Alūksnes – plkst. 16.30, pienākot Gulbenē plkst.18.00. Tādējādi pasažieri sestdienā varēs aizbraukt līdz Gulbenei, pārsēsties bānītī un pēc tam paspēt atpakaļ uz vilciena vakara reisu. Tiem, kuri vēlēsies Gulbenē palikt pa nakti, būs iespēja doties uz Rīgu nākamajā dienā, braucot pēcpusdienas reisā. Tāpat plānots, ka vilcienu kustības sarakstam tiks pielāgoti autobusu reisi, kas kursē virzienā uz Stariem, Jaungulbeni, Tirzu, Druvienu un Ūdrupi,” stāsta L.Pelčere.
Saskaņā ar Transporta attīstības pamatnostādnēm laika periodā no 2021. līdz 2027. gadam un Sabiedriskā transporta sistēmas koncepciju nākamajiem 10 gadiem dzelzceļa pārvadājumi ir noteikts kā sabiedriskās transporta sistēmas mugurkauls. Tas nozīmē, ka pārvadājumi pa dzelzceļu ir galvenais pasažieru pārvadāšanas veids maršrutos ar lielu pasažieru plūsmu, bet autobusi vietās, kur pieejams dzelzceļš, pilda pasažieru pievešanas funkciju līdz dzelzceļa stacijām, lai novērstu sabiedriskā transporta dublēšanos un nodrošinātu ātrāku pasažieru nokļūšanu galapunktā.
Kategorijas
- Afiša
- Sporta pasākums
- Izstāde
- Koncerts
- Balle
- Teātris
- Pasākums
- Baznīcā
- Meistarklase
- Kino
- Izlaidums
- Jauniešiem
- Senioriem
- Bibliotēkā
- Bērniem
- Tirdziņš
- Laikraksta arhīvs
- Foto un video
- Palīdzēsim ķepaiņiem!
- Mēs pamanījām!
- Citas ziņas
- Atbildam lasītājiem
- Reklāmraksti
- Veselība
- Kultūra un izklaide
- Dzīvespriekam
- Konkursi
- Horoskopi
- Sports
- Cope un medības
- Vietējās ziņas
- Kriminālziņas
- VĒLĒŠANAS 2017
- SAEIMAS vēlēšanas
- Pašvaldību vēlēšanas
- Vārds deputāta kandidātam!
- Latvijas ziņas
- Noderīgi
- Interesanti
- Eiropas Savienībā
- Laika ziņas
- Skolēnu, jauniešu aktivitātes
- Statiskas lapas
- Ceļojumi
- Ēdamprieki
- Projekti
- Projekts "Riska bērni"
- Projekts "Saimnieko gudri"
- Projekts "Kam ticēt?"
- Projekts "Medijs vai mediju izstrādājums?"
- Projekts "Paver plašāk logu no senatnes"
- Projekts "Mediju kritika"
- Projekts "10 gadi Gulbenes novadā - vai veiksmes stāsts?"
- Projekts "Rūpēsimies par vidi!"
- Projekts "Mediju projekts"
- Projekts "Vide"