Dzirkstele.lv ARHĪVS

Kā izvēlēties piemērotāko autoservisu

.

2021. gada 21. augusts 00:00

365
Kā izvēlēties piemērotāko autoservisu

Vairums autovadītāju piekritīs tam, ka automašīna viņiem nav tikai bezpersonisks transportlīdzeklis – tam ir arī emocionāla vērtība. Īpašnieki mēdz automašīnai pieķerties, pat iemīlēt to, īpaši rūpēties par tās tehnisko un vizuālo stāvokli. Galu galā no tā arī atkarīgs, cik auto ilgi un uzticami kalpos. Tāpēc arī autoserviss, uz kuru braucamrīks tiek vests, nevar būt tikai gadījuma izvēle. Saimnieki vēlas savu auto nodot tādā autoservisā, kuru uzskata par profesionālu un uzticamu. Kur tādu meklēt? Pēc kādiem kritērijiem izvērtēt autoservisus, lai atrastu tieši savām vajadzībām un automašīnai piemērotāko?


• Autoservisa atrašanās vieta

Lai gan uz labu servisu vairums īpašnieku ir gatavi auto vest pat krietnu gabalu, tomēr atrašanās vieta un attālums no dzīvesvietas ir nozīmīgs faktors, kas ietekmē izvēli. Nododot automašīnu servisā, ikdiena jau neapstājas, tāpat jādodas uz darbu, veikalu un jāveic citi pienākumi, tāpēc ir daudz ērtāk, ja autoserviss ir salīdzinoši netālu – neilgā laikā sasniedzams ar kājām vai sabiedrisko transportu. Ja tas ir vienīgais ģimenes auto, tad jāizplāno tā nodošana un saņemšana servisā, pēc iespējas mazāk iztraucējot savus ikdienas plānus.

.

• Citu klientu atsauksmes par autoservisu

Pirms vest auto uz jaunu autoservisu, kura pakalpojumus vēl neesat izmantojuši, labāk izpētīt citu klientu atsauksmes un iespējamās sūdzības internetā. Ja neapmierinātu klientu ziņojumu ir īpaši daudz, varbūt labāk kārtīgi padomāt, vai vest uz šo vietu savu automašīnu. Protams, ne vienmēr visam var ticēt, bet vienagla šādā veidā varat uzzināt par potenciālajām problēmām. Vēl noteikti aptaujājiet draugus, kolēģus un kaimiņus par servisiem, kurus apmeklē viņi. Tādā veida varat uzzināt par kādu labu autoservisu, kas nemaz nav nonācis jūsu redzeslokā.


• Autoservisa pakalpojumu klāsts un specializācija

Ne vienmēr visi autoservisi nodrošina pilnu pakalpojumu klāstu. Bieži vien tie specializējas kādos konkrētos darbos, strādā ar noteiktas markas automašīnām. Pārliecinieties, ka noskatītais serviss tiešām piedāvā tādus pakalpojumus, kas jums ir nepieciešami. Ja jums ir rets vai specifisks auto modelis, kura remonts prasa atbilstošas zināšanas, informējiet par to autoservisu un uzziniet, vai šādi darbi atbilst viņu kompetencei, lai vēlāk nenāktos vilties saņemtajā pakalpojumā.


• Remonta pakalpojumu un rezerves daļu izmaksas

Auto remonts neizbēgami draud ar maciņa patukšošanu. Un naudas summas, kuras jāatstāj autoservisā, parasti nav nekādas mazās. Tāpēc, izvēloties sev piemērotāko autoservisu, jāiepazīstas ar tā cenrādi, lai saprastu, ar kādiem izdevumiem rēķināties. Varat arī lūgt servisu veikt diagnostiku un sastādīt remonta tāmi, kuru salīdzināt ar citu servisu piedāvājumiem un cenām. Tomēr rekomendējam nevadīties tikai pēc zemākās cenas, bet ņemt vērā arī citus faktorus, lai atrastu pakalpojumu, kas apvieno labu remonta kvalitāti par optimālu cenu.


• Potenciālais auto pieņemšanas un remonta laiks

Plānveida auto apkopi vai sagatavošanos tehniskajai apskatei autoservisā var pieteikt jau savlaicīgi, bet negaidītu problēmu gadījumā būtisks faktors ir tas, cik drīz var saņemt nepieciešamo remonta pakalpojumu. Diez vai jūs būsiet ar mieru gaidīt vairākas nedēļas līdz auto nodošanai servisā, tad vēl visu remonta laiku un tikmēr iztikt bez automašīnas. Autoserviss, kurš var piedāvāt saprātīgu pakalpojuma saņemšana laiku un termiņu noteikti ir jūsu uzmanības vērts.


• Aprīkojuma un darba kvalitāte, darbinieku kompetence

Noskaidrojiet, vai autoservisa aprīkojums ir moderns, vai ir pieejamas speciālas iekārtas un instrumenti, kas ļauj nodrošināt arī jaunāko automašīnu diagnostiku un remontu. Protams, tikpat būtisks ir darbinieku profesionalitātes un kompetences līmenis. Nakautrējieties jautāt, vai mehāniķiem ir atbilstoša izglītība un pieredze darbā tieši ar jūsu automašīnai aktuālajām problēmām. Labs autoserviss nekad nebaidīsies runāt par šo tēmu, labprāt uzrādot visus sertifikātus un darbinieku izglītības apliecinājumus.


• Attieksme un komunikācija ar klientu 

Cieņpilna un godprātīga attieksme pret katru klientu – tā mēdz būt problēma autoservisu jomā. Klienti diezgan bieži sūdzas par augstprātīgu izturēšanos, krāpšanos un citām problēmām komunikācijā. Jau sākotnēji, sazinoties ar servisu, novērtējiet administrācijas komunikāciju, attieksmi, arī meistaru spēju saprotami paskaidrot tehniskus jautājumus bez augstprātīgas pārākuma apziņas. Labs autoserviss ciena savu klientu, viņa laiku un dara visu, lai sadarbība būtu patīkama un profesionāla. Nebaidieties atteikties no pakalpojuma vietā, kur šādu attieksmi nesaņemat!