Dzirkstele.lv ARHĪVS

Izvēlas reklāmas aģentūru Gulbenes novada pašvaldības jauna zīmola izveidei

Diāna Odumiņa

2021. gada 23. septembris 09:41

1457
Izvēlas reklāmas aģentūru Gulbenes novada pašvaldības jauna zīmola izveidei

Ar rezultātu 9.septembrī ir noslēdzies pašvaldības izsludinātais publiskais iepirkums zīmolvedības un mārketinga komunikācijas stratēģijas un vizuālās identitātes izstrādes pakalpojumu sniegšanā Gulbenes novadam.

Par 28 350 eiro līgumcenu šos pakalpojumus nodrošinās Rīgas SIA “Triple Bounce”. Saskaņā ar “Lursoft” datiem tā ir 2007.gadā dibināta firma, kura darbojas kā reklāmas aģentūra. Pagājušajā gadā tās apgrozījums bija 459 551 eiro. Uzņēmuma īpašniece un valdes locekle ir Vivita Ančupāne. 

“Dzirkstele” jau rakstīja – mērķis ir “uzlabot novada tēlu atbilstoši mūsdienu tendencēm, nostiprināt novada atpazīstamību Latvijas un starptautiskā kontekstā, popularizēt novada teritoriju un pakalpojumus kā produktu, veicināt viesu un iedzīvotāju pieaugumu novadā, piesaistītu investīcijas un veicināt uzņēmējdarbību, palielināt iedzīvotāju lepnumu par savu novadu”.

Izraudzītajam pakalpojuma sniedzējam vajadzēs veikt esošās situācijas novērtējumu un analīzi, lai pēc tam ķertos pie pasūtījuma izpildes. Novada zīmola vīzija – aprakstam, paskaidrojuma rakstam jāatbilst apmēram 4000 rakstu zīmēm, kas papildinātas ar attēliem, iespējamiem instrumentiem, aktivitātēm definēto mērķu sasniegšanai. Zīmola koncepcijas izstrādē jāpiedāvā vismaz piecas alternatīvas. Jāpiemin vismaz trīs piemēri zīmola iedzīvināšanai. Jāizstrādā zīmola dizaina grāmata. 

Pašvaldības izpilddirektore Lienīte Reinsone iepriekš jau publiski pauda, ka “sabiedrisko attiecību speciālisti – tā būtu viena atsevišķa struktūrvienība” pašvaldības administrācijā. Šobrīd sabiedrisko attiecību speciālisti ir izkaisīti pa vairākām pašvaldības iestādēm, šie “spēki būtu jāapkopo”, “kā komanda jāapvieno” – akcentēja L.Reinsone. Šobrīd pašvaldības administrācijā strādā divas sabiedrisko attiecību speciālistes.

Iepriekš novada pašvaldībā 2016.gadā bija izstrādāta mārketinga stratēģija laika posmam līdz 2021.gadam.