Dzirkstele.lv ARHĪVS

LAD klientus klātienē apkalpo tikai “zaļajā režīmā”

Dzirkstele.lv

2021. gada 11. oktobris 11:05

34
LAD klientus klātienē apkalpo tikai “zaļajā režīmā”

No 2021.gada 11.oktobra Lauku atbalsta dienests (LAD) klientus klātienē apkalpo tikai “zaļajā režīmā” – klientiem, apmeklējot klientu apkalpošanas centrus, līdzi jābūt personu apliecinošam dokumentam (pasei vai ID kartei) un derīgam sadarbspējīgam vakcinācijas sertifikātam. Lai apmeklētu klientu apkalpošanas centrus, LAD aicina vizīti pieteikt iepriekš, zvanot uz tālruni 67095000.

Klienti, kuriem nav derīga sadarbspējīga vakcinācijas sertifikāta, saņemt konsultācijas un atbildes uz neskaidrajiem jautājumiem var:

  • zvanot uz klientu apkalpošanas tālruni 67095000 darba dienās no plkst. 8.00-20.00;

  • rakstot savus jautājumus uz e-pastu lad@lad.gov.lv.

LAD atgādina, ka, apmeklējot klientu apkalpošana centrus klātienē, jāievēro valstī noteiktie piesardzības pasākumi – jāvelk sejas maska, jāietur 2 metru distance no citiem cilvēkiem, jādezinficē rokas. Ja ir elpceļu saslimšanas pazīmes, ir noteikta pašizolācija vai mājas karantīna – klientu centrus apmeklēt nedrīkst.

LAD aicina klientus izmantot Elektronisko pieteikšanās sistēmu un mobilo lietotni, lai iesniegtu nepieciešamos dokumentus. Atbildes uz biežāk uzdotajiem jautājumiem sniedz arī virtuālā asistente Ieva, kas atrodas dienesta mājaslapā.

Gan Rīgā LAD centrālajā struktūrvienībā, gan visās dienesta reģionālajās lauksaimniecības pārvaldēs ir pieejamas pastkastītes, kur var atstāt atnestos dokumentus, ja tie sagatavoti papīra formā.

Informatīvos pasākumus dienests turpmāk organizēs tiešsaistē, LAD aicina aktuālajai informācijai par tiem sekot dienesta mājaslapā un sociālajos kontos.