3 galvenās izmaiņas Google rezultātu attēlošanā
Šogad Google solīja veikt ļoti lielas izmaiņas algoritmā, kas attēlo rezultātus Google meklētājā. Apskatīsim, kas tad ir galvenās izmaiņas, kas ir ietekmējušas vai var ietekmēt jebkuras mājaslapas atrašanos Google meklētāja vadošās pozīcijās.
Mākslīgā intelekta lomas palielināšana
Google turpina palielināt mākslīgā intelekta
(AI) lomu Google rezultātu sakārtošanā - šī gada maijā tika
veikts meklēšanas dzinēja uzlabojums, lai tas prastu vairāk
saprast cilvēku reālo valodu. Līdz šim Google vairāk balstījās
uz to, kā cilvēkiem būtu jārunā, tagad meklētājs labāk
sapratīs reālo valodu.
Viens no pamatojumiem ir tāds, ka arvien vairāk
tiek izmantoti balss meklējumi, attiecīgi notiek pielāgošanās
Google lietotājam. Tas vēl noteikti neattiecas uz meklējumiem
latviešu valodā, taču virziens ir skaidrs.
Lietotāju uzvedības faktori
Maijā notika visskaļāk izskanējušais meklētāja
atjauninājums - Google paziņoja, ka turpmāk ņems vērā
mājaslapas uzbūvi, cik tā ir ērti lietojama un kopumā draudzīga
lietotājiem. Starp dažādiem faktoriem turpmāk tiks ņemts vērā:
- mājaslapas ielādes ātrums
- cik ātri notiek darbības mājaslapā
tehniskas problēmas u.c.
Nākotnē vajadzētu būt tā, ka meklējot informāciju Google meklētājā, mēs arvien retāk sastapsimies ar lēnām un nelietojamām mājaslapām.
Mēs, SEO aģentūra MarketMeNow, prognozējam arī, ka pavisam drīz Google meklētājs ņems vērā arī dažādas sertifikācijas, maksājumu procesoru un banku reitingus, lietojamības, sīkfailu, privātuma politikas un dažādu citu standartu pielietojumu mājaslapā.
Mājaslapas nosaukuma atjauninājums
Līdz šim mājaslapas īpašnieki definēja tās nosaukumu, kādu vēlas redzēt Google meklētājā. Šo izmaiņu Google pamato, ka ar to, ka daudzas mājaslapas neveido lapu nosaukumus vai arī tie ir neatbilstoši mājaslapas saturam, bieži vien manipulatīvi.
Ieviešot šo izmaiņu, tiek solīts “atvieglot” mājaslapas īpašnieku darbu, Google meklētājam pašam izlemjot, kāds ir atbilstošākais nosaukums. Tiesa gan daudzi vebmeistari sūdzas, ka apmeklētāju pieplūdums no Google meklētāja pēc šīs Google iejaukšanās ir samazinājies.
Kopumā secinām, ka Google virzās uz arvien lielāku automatizāciju un padara sarežģītāku algoritmu, kas sakārto mājaslapas Google rezultātu pozīcijās. Mājaslapas SEO optimizācija jeb mājaslapas padarīšana par Google meklētājam draudzīgāku joprojām ir aktuāls process, ja ir vēlme nokļūt vadošās Google pozīcijās, sevišķi augstas konkurences nišās. SEO pakalpojumus sniedz arī MMN aģentūra, kuras darbiniekiem ir vairāk nekā 10 gadu pieredze šajā sfērā.
Kategorijas
- Afiša
- Sporta pasākums
- Izstāde
- Koncerts
- Balle
- Teātris
- Pasākums
- Baznīcā
- Meistarklase
- Kino
- Izlaidums
- Jauniešiem
- Senioriem
- Bibliotēkā
- Bērniem
- Tirdziņš
- Laikraksta arhīvs
- Foto un video
- Palīdzēsim ķepaiņiem!
- Mēs pamanījām!
- Citas ziņas
- Atbildam lasītājiem
- Reklāmraksti
- Veselība
- Kultūra un izklaide
- Dzīvespriekam
- Konkursi
- Horoskopi
- Sports
- Cope un medības
- Vietējās ziņas
- Kriminālziņas
- VĒLĒŠANAS 2017
- SAEIMAS vēlēšanas
- Pašvaldību vēlēšanas
- Vārds deputāta kandidātam!
- Latvijas ziņas
- Noderīgi
- Interesanti
- Eiropas Savienībā
- Laika ziņas
- Skolēnu, jauniešu aktivitātes
- Statiskas lapas
- Ceļojumi
- Ēdamprieki
- Projekti
- Projekts "Riska bērni"
- Projekts "Saimnieko gudri"
- Projekts "Kam ticēt?"
- Projekts "Medijs vai mediju izstrādājums?"
- Projekts "Paver plašāk logu no senatnes"
- Projekts "Mediju kritika"
- Projekts "10 gadi Gulbenes novadā - vai veiksmes stāsts?"
- Projekts "Rūpēsimies par vidi!"
- Projekts "Mediju projekts"
- Projekts "Vide"