3 ieteikumi veselīgam mājaslapas SEO
Digitālais mārketings joprojām ir strauji augoša nozare un ikviens progresējošs uzņēmums meklē veidus kā sasniegt savu auditoriju. Viens no pārbaudītiem digitālā mārketinga elementiem ir SEO, kas ļauj zīmolam sasniegt savu mērķauditoriju tur, kur tas tiek meklēts. SEO procesi sastāv no dažādiem etapiem, kuros iekļauta gan nozares izpēte, gan iekšējā optimizācija, gan tālākā plāna sastādīšana. SEO Latvijā ir tik pat aktuāls kā ārvalstu tirgū, tādēļ tas viennozīmīgi ir jāiekļauj digitālā mārketinga plānā. Aģentūra SEO Eksperts ir izstrādājuši detalizētu plānu kā nokļūt pie izciliem rezultātiem. Tomēr, lai labāk izprastu pašu procesu esam apkopojuši 3 ieteikumi veselīgam mājaslapas SEO Latvijā.
Labi saprotama lapas struktūra
Mājaslapa ir ne tikai zīmola vizītkarte, ko redz un izmanto potenciālais klients, bet pamatelements SEO optimizācijas procesā. Lapas arhitektūra, struktūra un lapu hierarhija pozitīvi ietekmē SEO rezultātus. Protams, ērti saprotama un paredzama lapa būs arī veiksmīgāka un patīkamāka, tiem, kas to izmanto. Šeit būtiski atcerēties 3 klikšķu likumu jeb visai informācijai vai darbībām jābūt 3 klikšķu attālumā.
Lapas URL - svarīgs elements
Vēl viens būtisks elements, kam jāpievērš uzmanība ir lapas URL. Sen jau pagājuši tie laiki, kad veidojot saturu, lapas URL var būt burtu un ciparu sajaukums. Sakārtots lapas URL ne tikai ir vizuāli pievilcīgāks, bet arī uzrāda labākus rezultātus. Pieņemsim, ka jūsu jaunākais bloga ieraksts saucas SEO Latvija. Kā to iekļaut lapas URL. Perfektā variantā tas izskatītos seoeksperts.lv/SEO-latvija . Šeit būtiski ir ne tikai iekļaut nosaukumu, bet arī izmantot domuzīmi (-), apakšvītras vietā (_). Algoritmi, kas vērtē lapas šādu formātu uztver labāk un, protams, arī lietotājam ir vieglāk šādu nosaukumu ne tikai izlasīt, bet arī atcerēties, ja nepieciešams.
Atslēgvārdos iekļauj arī atrašanās vietu
Internets ir plašs un tajā sastopami neskaitāmi zīmoli. Kā atrast tieši savu pircēju? Ja Jūsu uzņēmuma pakalpojumi pieejami kādā noteiktā valstī vai reģionā, to vērts iekļaut atslēgvārdos. Kā piemēram, ja jūs sniedzat SEO pakalpojumus uzņēmumiem, tad viens no atslēgvārdiem noteikti būs - SEO Latvija. Šādā veidā samazinot ne tikai konkurenci, bet arī pieejot solīti tuvāk savam potenciālajam klientam.
Kategorijas
- Afiša
- Sporta pasākums
- Izstāde
- Koncerts
- Balle
- Teātris
- Pasākums
- Baznīcā
- Meistarklase
- Kino
- Izlaidums
- Jauniešiem
- Senioriem
- Bibliotēkā
- Bērniem
- Tirdziņš
- Laikraksta arhīvs
- Foto un video
- Palīdzēsim ķepaiņiem!
- Mēs pamanījām!
- Citas ziņas
- Atbildam lasītājiem
- Reklāmraksti
- Veselība
- Kultūra un izklaide
- Dzīvespriekam
- Konkursi
- Horoskopi
- Sports
- Cope un medības
- Vietējās ziņas
- Kriminālziņas
- VĒLĒŠANAS 2017
- SAEIMAS vēlēšanas
- Pašvaldību vēlēšanas
- Vārds deputāta kandidātam!
- Latvijas ziņas
- Noderīgi
- Interesanti
- Eiropas Savienībā
- Laika ziņas
- Skolēnu, jauniešu aktivitātes
- Statiskas lapas
- Ceļojumi
- Ēdamprieki
- Projekti
- Projekts "Riska bērni"
- Projekts "Saimnieko gudri"
- Projekts "Kam ticēt?"
- Projekts "Medijs vai mediju izstrādājums?"
- Projekts "Paver plašāk logu no senatnes"
- Projekts "Mediju kritika"
- Projekts "10 gadi Gulbenes novadā - vai veiksmes stāsts?"
- Projekts "Rūpēsimies par vidi!"
- Projekts "Mediju projekts"
- Projekts "Vide"