Dzirkstele.lv ARHĪVS

Tūkstošiem dolāru vērtus padomus dod jaunais biznesa romāns "Māksla pelnīt"

Tamāra Ulase

2009. gada 17. februāris 12:47

6098
Tūkstošiem dolāru vērtus padomus dod jaunais biznesa romāns "Māksla pelnīt"

Jaunajā biznesa romānā dažādu rangu un nozaru speciālistiem ir piedāvāta unikāla iespēja - kopā ar romāna galveno varoni apgūt peļņas mākslas likumus 23 nodarbībās, kuras vada neparasts skolotājs Deivids Zao. Katra nodarbība ar šo skolotāju - "cilvēku, kurš izprot, kā "notiek peļņa","- galvenajam varonim izmaksātu tūkstoti ASV dolāru. Biznesa romānu "Māksla pelnīt" klajā laidusi izdevniecība "Lietišķās informācijas dienets".

Māksla pelnīt sniedz atbildes uz jautājumiem, kas pašlaik nodarbina ikvienu uzņēmēju: kas ļauj uzņēmumiem izdzīvot un uzplaukt jebkādos ekonomiskajos apstākļos? Kuri peļņas modeļi uzņēmējam tuvākajā laikā ļautu pēc iespējas vairāk palielināt peļņu? Kas nes veiksmi konkurentiem? Vai sāncenšu peļņas modelis der arī citiem?

 

"Biznesa romāna "Māksla pelnīt" autors Adrians Slivockis ir biznesa konsultants ar 30 gadu pieredzi un bestselleru "The Profit Zone" un "Profit Patterns" līdzautors - lasītājiem ļauj ielūkoties daudzveidīgajā peļņas pasaulē un uzzināt, kādos gadījumos veiksmi nes klientu risinājumu peļņa, vadības pults peļņa, laika peļņa, supergrāvēja peļņa, speciālista peļņa, pieredzes līknes peļņa, kā arī daudzi citi peļņas modeļi," stāsta izdevniecības "Lietišķās informācijas dienests" speciāliste Inga Balode.

 

Romāna galveno varoņu sarunas - reālu biznesa situāciju analīze un praktiski padomi - lieti noderēs gan tiem, kuriem biznesā jāsaskaras ar stagnāciju, zaudējumiem, kaitinoši veiksmīgiem konkurentiem, štatu samazināšanu un baumām par vadītāju atkāpšanos no amata, gan tiem, kuri vēlas rast īsto peļņas modeli savu ieceru īstenošanai.

 

I.Balode informē, ka "Māksla pelnīt" ir otrais biznesa romāns, ko klajā laidusi izdevniecība "Lietišķās informācijas dienets". Pirmais biznesa romāns -"Reformators" tika izdots šā gada janvārī. Tas veltīts pārmaiņu un jaunu ideju ieviešanai biznesā.