Dzirkstele.lv ARHĪVS

Beļaviete Līgosvētku apsveikumu saņem 7.augustā

Diāna Odumiņa

2008. gada 19. augusts 10:30

2472
Beļaviete Līgosvētku apsveikumu saņem 7.augustā

"Kur var sūdzēties par "Latvijas Pasta" darba kvalitāti, lai kāds arī manu sūdzību ņemtu vērā un reaģētu uz to?" "Dzirkstelei" sarūgtināta saka beļaviete Mudīte Kazāka. Viņa rāda divas vēstules, kuras esot saņēmusi teju ar divu mēnešu kavēšanos.

"Vēstule izsūtītas 13.jūnijā, Gulbenes pastā tā nonākusi 16.jūnijā, kā liecina zīmogs, bet es sūtījumu savā pastkastē saņēmu 7.augustā. Kā var tā būt?" vaicā viņa. Viņa dusmīga arī par to, ka reizēm savā pastkastē atrod ieplēstas vai saburzītas savas abonētās avīzes.

 

M.Kazāka atzīst, ka tur savu pastkasti neaizslēgtu. Tai ir vien krampītis priekšā. Taču agrāk, kad "Latvijas Pastā" vēl nebija sākusies reorganizācija, nekādu pārpratumu ar pasta piegādi viņai nekad neesot bijis. Pastu saņēmusi laikus, vēlākais - īsi pirms pusdienām. Taču tagad fiksējusi gadījumu, kas avīze viņas pastkastē ielikta vienpadsmitos vakarā.

 

"Latvijas Pasta" šā reģiona klientu apkalpošanas nodaļas instruktore Zilgma Uiska "Dzirkstelei" uzsver, ka Ministru kabineta 2005.gada 21.jūnijā apstiprinātie "Pasta noteikumi" sadaļā "Vispārējo pasta pakalpojumu kvalitātes prasības" detalizēti nosaka, kur jāatrodas un kā noformētām jābūt pastkastēm. Katrai ir jābūt identificējamai, pastkastei jābūt arī aizslēgtai. Par šīm prasībām iedzīvotāji Beļavas pagastā esot informēti, jo "Latvijas Pasts" katram savam klientam jau pavasarī nosūtīja vēstuli, kur skaidro savstarpējās sadarbības nosacījumus.

Ja šie noteikumi netiek izpildīti, sūtījumus pastkastēs neievieto, bet izsniedz uz pieprasījuma adresātam pasta nodaļā vai ievieto pasta nodaļas telpās abonētajā pastkastē, ka klientam tāda ir.

 

Z.Uiska arī uzsver, ka "Latvijas Pasts" nekomplektē laikrakstus, kā arī nepēta, kādā izskatā avīze no tipogrāfijas nonāk pastā. Nav izslēgts, ka tā bojāta nonākusi "Latvijas Pastā".