Dzirkstele.lv ARHĪVS

VID sāk kampaņu «Stulbi. Alga aploksnē»

LETA ..

2008. gada 24. maijs 12:00

1553
VID sāk kampaņu «Stulbi. Alga aploksnē»

Valsts ieņēmumu dienests (VID) sācis vērienīgu kampaņu pret nodokļu nemaksāšanu "Stulbi. Alga aploksnē", kuras laikā iedzīvotāji ar dažādu spēļu, vides reklāmu un klipu palīdzību tiek mudināti pievērst uzmanību tam, vai par viņu saņemto atalgojumu samaksāti visi nodokļi.

Interneta adresē "www.stulbi.lv " VID rosina pievērst uzmanību sekām, kādas ir tā dēvēto "aplokšņu algu" saņemšanai un ar ko jārēķinās, ja par atalgojumu netiek samaksāti visi nodokļi.

Aprakstu kampaņas autori noslēdz ar secinājumu: "Un galu galā vai nav stulbi samierināties ar savu stulbumu un dzīvot tik stulbi? Padomā, vai ir vērts neredzēt tālāk par savu aploksni!"

Tāpat šajā interneta adresē ikviens kopā ar aicinājumu "nerīkoties stulbi" var iepazīties ar "stulbuma indikatoru" jeb spēli, kurā jāķer "aplokšņu alga" un iespējams vērot tās saņemšanas ietekmi uz spēlētāja kontu, bet, ja spēlētājs noķēris naudu, par kuru nodokļi samaksāti, viņš tiek uzteikts par saprātīgu izvēli.

Tāpat VID piedāvā internetā apskatīt klipus, kuros savdabīgas "anonīmo nodokļu nemaksātāju biedrības" tikšanās laikā dažādās sfērās strādājošie stāsta par algu saņemšanu "aploksnēs".

VID arī aicina ikvienu, kurš pamana "stulbumu - algu aploksnē", zvanīt pa bezmaksas uzticības tālruni 80 009 070.

VID Komunikācijas nodaļas priekšniece Agnese Grīnberga aģentūrai LETA sacīja, ka šāda agresīva kampaņas forma izvēlēta, lai pieblīvētajā komunikācijas telpā tā sasniegtu savu mērķi - rosinātu aizdomāties par aplokšņu algu nemaksāšanas sekām.

Sīkāku informāciju par kampaņu VID plāno sniegt otrdien, 20.maijā, paredzētajā preses konferencē.

Kampaņu VID rīkojis, sadarbojoties ar SIA "Ze Guru".

Jau pērnā gada nogalē VID nolēma slēgt 118 664 latus vērtu līgumu ar "Ze guru". "Ze guru" bija jāizgatavo videoklipi un audioklipi par VID uzticības tālruni un VID informatīvo tālruni.

Grīnberga sacīja, ka šī līguma ietvaros arī izstrādāta informatīvās kampaņas koncepcija, taču tā bijusi tikai daļa no līguma. VID šonedēļ paredzējis informēt arī par jauno informatīvā un uzticības tālruņa līniju, par kuras popularizēšanu bijusi otra līguma daļa.

Šogad VID noslēdzis vēl vienu līgumu par informatīvās kampaņas realizāciju. Pēc Iepirkumu uzraudzības biroja datiem, VID ar SIA "Experiential" noslēdzis 59 918 latus vēru līgumu sociāli izglītojošu aktivitāšu nodrošināšanai un organizēšanai, veicinot algu izmaksu "aploksnēs" izskaušanu.