Dzirkstele.lv ARHĪVS

Gulbenē durvis vēris pirmais zīmolu apģērbu veikals sievietēm un vīriešiem Ziemeļvidzemē “UN PO DI’ TUTTO”, kas tulkojumā no itāļu valodas nozīmē - nedaudz no visa.

2012. gada 23. maijs 00:01

7626
Gulbenē durvis vēris pirmais  zīmolu apģērbu veikals sievietēm un vīriešiem Ziemeļvidzemē “UN PO DI’ TUTTO”, kas tulkojumā no itāļu valodas nozīmē - nedaudz no visa.

Kopš aprīļa beigām Rīgas ielā 28 blakus Latvijas Pastam var atrast apģērbu veikalu sievietēm un vīriešiem "UN PO DI' TUTTO", kas tulkojumā no itāļu valodas nozīmē - Nedaudz no visa. Veikalā var atrast dažādu zīmolu apģērbus kā brīvā laika pavadīšanai, tā ikdienas gaitām birojos un svētku reizēm.

 

Veikala īpašnieki uzskata, ka labi ģērbties vēlas sievietes un vīrieši ne tikai galvaspilsētā, bet arī mazākās Latvijas pilsētās. Līdz šim tie, kuri vēlējās iegādāties labu un kvalitatīvu apģērbu, bija spiesti braukt to iegādāties uz Rīgu vai tuvākajām pilsētām, kur atvērti tirdzniecības centri. Diemžēl veikalu ķēdes nelabprāt izvērš tirdzniecību ārpus šiem reģioniem. Turklāt cenu amplitūda bieži vien ir mazāku pilsētu iedzīvotājiem nesasniedzami augsta.

 

"UN PO DI' TUTTO" īpašnieki uzskata, ka tas ir mīts, ka Latvija un Rīga ir viens un tas pats, kaut bieži nācies dzirdēt, ka ārpus galvapilsētas nekas nenotiek un, sakot Rīga, domājam - Latvija, un otrādi. Jāatzīst, ka tie laiki, kad mazpilsētās un lauku pagastos dzīvoja cilvēki, kuri par modi interesējās visai maz, ir sen pagājuši. Šobrīd daudzi lauku uzņēmēji, biznesa cilvēki un mazpilsētu inteliģence sen kā iemācījušies iepirkties gan ceļojumu laikā ārzemēs, gan dodoties iepirkšanās tūrēs uz tuvākajiem tirdzniecības centriem Valmierā, Cēsīs, vai Rīgā.

 

Tagad ir radīta iespēja iepirkties Gulbenē!

 

Veidojot veikalu, tā īpašnieki domāja par individuālu pieeju katram pircējam, radīja veikala atmosfēru, kas līdzinātos iespējai labi pavadīt laiku un vienlaikus patīkami iepirkties. "UN PO DI' TUTTO" ir orientēts uz pircējiem ekonomiski aktīvajā vecumā no 20 līdz 45 gadiem, bet veikalā preces sev varēs atrast arī dāmas pēc 45, kundzes ar kuplākām formām un jaunieši.

 

"UN PO DI' TUTTO" devīze ir Koko Šaneles [Coco Chanel] teiktais "Mode pāriet, stils paliek".

 

Veikals piedāvā nelielu klāstu no tādiem Eiropā un pasaulē zināmiem, kā arī galvaspilsētas modes dāmu iecienītiem zīmoliem kā "Olsen", "s.Oliver", "H.I.S.", "Cristian Lay", Rīgas jauniešu iecienīto "Bershka". Vīriešiem tiek piedāvāts tāda zīmola apģērbs, kas nav iegādājams nevienā no Rīgas lielāko tirdzniecības centru veikaliem - "kangaROOS". Svētku tērpi tiek piedāvāti no spāņu zīmola "TAPIOCA" kolekcijas, kas piemēroti gan jaunām meitenēm pošoties skolas izlaidumam, gan par sevi pārliecinātām dāmām nobriedušā vecumā. Visas kleitas un kostīmi ir pieejami vienā eksemplārā!

 

Preces ir 100% oriģinālas, iegādātas no piegādātājiem Rietumeiropā - Vācijā, Itālijā, Spānijā. Tā kā "UN PO DI' TUTTO" nav oficiāls pārstāvis nevienam no minētajiem zīmoliem, apģērbs tiek piedāvāts par daudz pievilcīgām cenām un ļauj veidot daudz elastīgāku cenu politiku, jo piegādātāji Eiropā nenosaka vienotu cenu kādai konkrētai preču grupai.

 

"UN PO DI' TUTTO" piedāvājums tiek orientēts mazpilsētas pircēju vajadzībām, lai dāmas varētu justies droši, ka ballītē vai uz ielas nesastapsies ar otru vienādi ģērbtu sievieti, kas ļauj saglabāt katras individualitāti un izcelties ar savu gaumi.

zīmola koncepcija ir būt kā sievietes labākajam draugam, kuras ciena draudzību un emocionālitāti, piedāvājot vienlaikus ērtu, kvalitatīvu un modernu apģērbu, kas ļauj katrai sievietei izskatīties pārliecinātai un seksīgai.

zīmols pārstāv uzskatu - mode visiem un katru dienu. Kompānijas koncepcija balstīta uz trim galvenajiem principiem - sirsnība un autentiskums, oriģināli apģērbi par pieejamu cenu, teicama kvalitāte un tradīcijas.

blakus tradīcijām, sevi pozicionē kā pret vidi un sabiedrību atbildīgu ražotāju. Tas nozīmē, ka Āfrikā, no kurienes tiek iegādāta augstvērtīgā kokvilna apģērbu ražošanai, netiek izmantots bērnu darbs, tiek ievērots taisnīgas samaksas un godīgu darba stundu princips.

ir spāņu zīmols ar nepilnu 30 gadu pieredzi apģērbu radīšanā un ir atradis savai ideoloģijai atbilstošu simbolu - krāsainu taureni, kas apvieno sevī unikalitāti un pasaules izjūtu, kas ir galvenais zīmola vadmotīvs.

zīmola koncepcija, kopš tā dibināšanas 1998.gadā, ir piedāvāt modeļus jauniešiem, kuri seko jaunākajām tendencēm modē, ir ieinteresēti jaunumos mūzikā un jaunajās tehnoloģijās, aktīvi lieto sociālos tīklus.

zīmols kopš 1969.gada ātri iekarojis sportistu simpātijas augsto tehnoloģiju pielietošanas dēļ apavu ražošanā un kļuvis par vienu no 5 vadošajiem sporta zīmoliem pasaulē. Šobrīd "KangaROOS" zīmola apģērbu un apavus valkā gan NBA basketbolisti, gan golfa spēlētāji un futbolisti, gan aktīva un sportiska dzīvesveida piekritēji visā pasaulē, kas ciena augstus standartus un kvalitāti, un grib izcelties starp pārējiem ar krāsainiem un oriģināliem apģērbiem.